dinsdag 18 december 2018

Herinnering

Soms vind ik weer foto's terug  en dat geeft herinneringen .Zo jong nog hier op de foto 16 jaar en geen idee wat het  leven mij zou brengen .Onzeker over mijn uiterlijk ,want tja dat litteken op mijn bovenlip was een ramp voor mij en ik ben in mijn jeugd zo veel en vreselijk uitgescholden ,ik ga de woorden niet eens noemen hier en het heeft me zo onzeker gemaakt toen .En nee ik had geen hazenlip maar er is als kind van nauwelijks anderhalf jaar een vreemde blauwe bult verwijderd en artsen destijds waren  blijkbaar een soort slagers .Wat het was geen idee want mijn moeder wist nooit niets wat mij betref . Ik zie een best leuk meisje en eerlijk gezegd vonden de jongens dat ook wel .En nu ? ach er is een klein hapje weg en is dat zo belangrijk dan .Wat zijn wij mensen toch ontzettend kwetsbaar als we jong zijn
Elisabeth

8 opmerkingen:

  1. Ik zie een heel mooi meisje. Jammer toch dat kinderen (en ook volwassenen) zo gemeen kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12/18/2018

    Ik zie ook een heel mooi meisje met een dromerige blik in haar ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat je later alles in een ander licht ziet. Dat negatieve beeld, ik zie het niet. Jong, mooi en nog zo onschuldig. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto van een mooi meisje.Mensen en ook zeker kinderen kunnen ontzettend gemeen zijn. Het maakt je onzeker. En waarvoor? Ik zie een prachtig mens. Mooie ogen heb je.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een mooi meisje Elisabeth. En wat erg he dat anderen het zo moeilijk voor ons kunnen maken. Ik vond mezelf als kind heel mooi totdat anderen, niet vaak hoor maar genoeg voor mij, opmerkingen gingen maken over mijn uiterlijk. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedenavond Elisabeth,
    Mooie meisje om te zien. Prachtig lang haar heb je toen. Het is altijd erg dat ander moeilijk gaan doen. Kunnen ook gemeen zijn. Ik heb vroeger ook meegemaakt. Pfff... Je bent pracht mensje.

    Ik kom je alvast fijne feestdagen en voorspoedig 2019 wensen.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto. En zo jammer,dat de zelfacceptatie pas (veel) later komt. Je gunt dat een puber ook

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elisabeth,
    ik sluit me aan bij de andere reacties. Ik zie ook een mooi meisje en als je niks had gezegd, was er me zelfs niks ongewoon opgevallen, ik had het niet eens gemerkt! En gelijk heb je als je nu niks meer van aan trekt, want dat is niet nodig.
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...