zaterdag 1 december 2018

Een nieuwe en zo'n leuke uitvinding

Ja hoor ze heeft weer iets nieuws ontdekt deze schone slaapster .Ze weet en voelt dat ik wakker ben en dan begint het ''feest'' . Ze komt gezellig op het zijslaap kussen staan trappelen en wil geaaid worden en dat doe ik dan ook ,tja ben toch wakker en geniet zo van haar gespin .Als ik er genoeg van heb en mijn hand onder mijn dekbed doe probeert ze het dekbed heel onbeholpen weg te krijgen met haar voorpootje en ik moet mijn lachen echt inhouden  en aai haar gewoon steeds even .Na zo'n keer of 10 vind ze het zelf genoeg ,ze gaat of op mijn heup liggen slapen of op haar zachte plaid aan het voeteneind .Ze verdiend gewoon de aandacht want ze is mijn eigen lieve kleine wijffie .
Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Heerlijke dieren zijn het toch ook! En ze kunnen best wel 'vertellen' wat ze willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Elisabeth,
    Heerlijk poes om te zien te slapen. Echt geweldig poes heb je daar. Spinnen doen het graag. Lekker dat je poes bij je ligt. Schatje om te zien je foto. Poes wil ook graag aandacht. Heel goed. Fijne zondag gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig beestje Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet maar en verwen haar maar hoor!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn zo van die momentjes waar men een kroontje opzet. Gewoon mooi toch?! Groetjes maar weer en aai ze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach ja:-) dat is zo herkenbaar :-) mijn lieve Rooie Rufus deed dat ook altijd, en ging dan ook op mijn heup zitten snorren, en ik bleef liggen want ik wilde hem niet storen :-) jij doet dat vást ook niet :-) wat houden we veel van onze diertjes hé... een kat op bed, dat mis ik nog steeds
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk Dien ,ik blijf altijd rustig liggen als ze lekker ligt te slapen op mijn heup
      xxx

      Verwijderen
  7. Ja heerlijk hè, dat gesnor van die poezenbeesten. Ze zeggen dat het rustgevend is voor mensen... en dat klopt: als ik de kat dan lang zit te aaien, kan ik maar met moeite mijn ogen open houden , hahaha!

    Wat een mooierd trouwens, prachtige tekening in haar vacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je er zelf nog niet uit hoeft dan is het best gezellig toch ;-) Zo'n poezenspinsel weet maar al te goed wat ze wil en weet haar bazinnetje daarmee mooi te "pakken" ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ook dieren verdienen aandacht en liefde en je krijgt zoveel vriendschap en liefde van terug. Wat zijn het toch schatjes, hé :-) Jouw poes gelijkt op ons Mieke. :-) Het is inderdaad zo dat poezen (katers en kattinnen) hun gespin rustgevend is. Althans mij heeft het wel rust en ik weet ook dat er speciale opnamen worden gemaakt van spinnende katten om mensen te laten ontspannen en rust te geven... Soms liggen er tot drie katten op mijn bed, waarbij ik me nog amper kan bewegen, maar dat vind ik helemaal niet erg. :-)
    Liefs en groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...