woensdag 26 december 2018

Gewoon heerlijk rustig

De Kerstdagen zijn weer bijna voorbij en het is prima wat mij betreft  .Er zijn mensen die praten over een 3e kerstdag ,Nou ja zeg twee is toch wel genoeg zou ik zeggen . Hier geen stress over eten cadeautjes en noem maar op en wat voelt dat heerlijk .Gisteren was onze Dochter een paar uurtjes hier en het is goed ,ze is gelukkig en ontspannen en dat is heel duidelijk aan haar gedrag te merken .Ik ben tevreden zo het gegaan is .gezellig babbelen en ze had voor ons ieder een klein presentje en dat is ook wel lief denk ik maar zo .Ze is voorzichtig gelukkig en ik duim dat het goed zal gaan met haar relatie .Ik/we hoeven geen grote dingen maar gewoon een beetje rust en even een paar leuke uurtjes is wat ons betreft helemaal goed .Ik ben voorzichtig hoopvol 
Elisabeth 

4 opmerkingen:

  1. Dat klinkt best wel goed. Ze kwam en ze had nog iets mee ook en het is goed verlopen. Hopelijk blijft het op deze manier doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zo Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij voor je dat het goed is gegaan en ben hoopvol met je mee.
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...