donderdag 20 december 2018

In gedachten

Het is stil in huis ,de man is boven en ik zit hier een beetje in gedachten . De lichtjes branden en geven een fijn en ontspannen gevoel .Ik probeer niet teveel na te denken over afgelopen jaar maar ach rond deze dagen gebeurd dat regelmatig. De meeste gedachten gaan naar mijn dochter en ik ben hoopvol dat het beter zal gaan tussen ons .Ze is zo gelukkig op dit moment en dat doet me goed want dat gun ik haar zo .Ze praat over wij als het over haar vriend gaat en het lijkt heel goed te gaan tussen die twee nu en ik wil even niet oordelen .Nu begrijp ik haar '' afwijzing '' een beetje  als het om mijn bezoek ging bij haar want hij is er nu bijna elke dag . Nooit zou ik lelijk gedaan hebben als hij daar zou zijn maar ik begrijp het nu ook wel want mama kan haar kwebbel goed gebruiken .Heel voorzichtig praten we over de man te ontmoeten maar dan moet het wel goed gaan tussen die twee . Deze dagen doen veel met me merk ik wel en dat mag ook .
Elisabeth

4 opmerkingen:

  1. Anoniem12/20/2018

    Mooie groeimomenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijn dit te mogen lezen. Hopelijk gaat alles de goede richting uit. Ik ga er ook even uit met de wensen dat 2019 mag brengen wat 2018 vergeten is! Het beste ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Elisabeth en een fijn, feestelijk weekend gewenst.

    Bedankt om even bij mij langs te komen en er een mooie reactie achter te laten.

    Wat je dochter betreft: probeer het zo snel mogelijk in orde te brengen tussen jullie want als het je niet lukken zou, kan je haar wel eens voor altijd kwijt zijn. Zelf heb ik dit helaas met mijn zoon tegen gekomen, als meer dan vier jaar weigert hij elk contact met ons en we weten nog altijd niet waarom, hij weigert dat te doen.
    Dus: ga ervoor en tracht alle plooien glad te strijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elisabeth,
    ik hoop dat de feestdagen rustig en goed verlopen zijn. Bij ons is het ook rustig geweest, alleen veel gegeten, veel te veel om goed te zijn, maar zo gaat dat in deze feestperiode. Ik ben toch blij dat alles achter de rug is, hoewel we nog een keer uitgenodigd zijn voor een Nieuwjaarsdiner. Voor mij hoeft dat niet allemaal, ik heb het liever rustig, maar je kan moeilijk weigeren als je uitgenodigd bent bij familie. Ik hoop dat het met de dochter en haar vriend ook goed gaat en dat jullie mekaar kunnen ontmoeten en leren kennen... Ik wens het jullie van harte toe! Verder wens ik je een gelukkig en gezond 2019!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...