donderdag 23 november 2017

De goede kant op ?

Ik denk wel dat het de goede kant op gaat met mij en Dochter .Vandaag anderhalf uur aan de telefoon en het voelde eindelijk weer gezellig en vertrouwd .Langzaam ''druppelt '' er een beetje info over haar vriend binnen en ik hoop dat het goed zal gaan want ze is al 24 jaar alleen .Dit jaar geen voorpret wat Kerst betreft want ze weet nog niet wat haar vriend wil of wat ze gaan doen ,maar die voorpret mis ik best wel een beetje als ik eerlijk ben .Normaal waren we in deze tijd al druk aan het kleine presentjes verzamelen en dat was elk jaar een feestje voor ons drietjes op eerste Kerst dag . Maar het geeft niet het is goed als zij het gezellig heeft met haar vriend en met ons komt het denk ik allemaal wel in orde .Voelt wel fijn nu in elk geval .
Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Ohhh dat is goed nieuws! Hoop voor je dat het doorzet en je dat goede gevoel zult houden.
    Echt heel erg fijn voor je!!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem11/26/2017

      Net als Trees vind ik het super goed nieuws voor jou.
      Jammer, dat er dit jaar nog geen kerstgevoel is, maar wie weet komt dit nog sneller, dan verwacht. Ik wens het je in ieder geval heel erg toe.
      Liefs 😘

      Verwijderen
  2. dat is goed nieuws Elisabeth
    en jij kan met je mannetje wel samen de kerst doen , toch

    dus die buien hier kwamen van jou , nu dat staat je netjes hihi
    ik ga naar de tv
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie je wel het moet gewoon weer even groeien...
    Je mag het niks vinden hoor...was een blogje wat ik er snel tussen plakte
    Als de reacties boven de 30 komen wil ik wat anders hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mogge Elisabeth
    nieuwe dag nieuwe kansen
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die Elisabeth
    jij dus nog ff op pad , ik was dat al :)
    ik heb voor dagen genoeg eten in huis , moet nog wel aan de kokkerel
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat het fijn voelt leest positief Elisabeth.
    Ik hoop dat je warme momenten mag ervaren.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo tijd voor smakelijk en fijne avond
    ik zo macaroni maken , maar voelde aan mijn mooie buikje dat het al genoeg had van de lunch , zo na een welverdiend tukkie op naar een rustig tv avondje met een bakkie thee en een stuk speculaas :)
    wens jullie smakelijk en een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja erg lekker , maar vandaag niet meer hoor , zit nog vol :)
    aha het werk in huis gedaan en aan de zuurkool , ook erg lekker :)
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en smaakte de zuurkool , vast wel
    ik maak zondag boerenkool , ook erg lekker

    slaap wel groet

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...