dinsdag 7 november 2017

November

Afbeelding van Internet

Het is weer November en de maand van de verjaardagen .Ik probeer me er niet teveel van aan te trekken maar toch .2 nov zoon jarig tja .Vandaag de verjaardag van mijn overleden broer ,morgen kleinzoon word 27 en 26 Nov de verjaardag van mijn Paps .Het vervelende gevoel heeft zoveel oorzaken .Gisteren weer een gesprek met mijn Dochter en wat voelt het anders ,niks meer het vertrouwde gevoel maar een soort oppervlakkigheid .Ze heeft een vriend en ik merkte op dat ze niets vertelde over hem ,of ze samen leuke dingen deden enz .Een koud antwoord dat ze dat liever voor zichzelf hield ,wij mogen dus blijkbaar niets weten of liegt ze gewoon ? de naam die ze wel laatst noemde ,tja gevonden op FAKE BOOK  en ik zeg niks ,kan ik ook niet want ik ken hem niet . Bah wat een rotgevoel over alles en ik voel me echt een beetje verdrietig .Sorry dat ik niets leukers te melden heb maar tis niet anders 
Elisabeth 

6 opmerkingen:

  1. Als er wat voorgevallen is dan moet het weer groeien het vertrouwde...en als ik het zo lees is het voor beide zo. Ha en kleinzoon is intussen een grote man...alvast gefeliciteerd want moeder en oma blijf je ook al is contact er niet. En ja dat verdrietige/rotgevoel kan ik niet voor je wegnemen.
    Is vast normaal dat je gedachten die kant op gaan
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat vertrouwde met Dochter komt niet meer terug en die Kleinzoon moet zijn ogen uit zijn kop schamen .Het zal allemaal wel ik heb de energie niet meer ,ik geef het op .Ze zoeken het dan maar uit ,maar het had zo anders moeten /kunnen zijn .

      Verwijderen
  2. Echt heel naar dat de toenadering van je dochter toch weer stroef gaat. Maar waarom deelt ze dan gewoon niet dat ze gelukkig is en het fijn heeft hè? Wat voor iemand het is en of ze daar goed aan doet, daar kun je toch niks aan veranderen. Akelige maand zeg.. ik snap dat het snel voorbij mag zijn.
    Sterkte lieve Elisabeth!!! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ik zeg meestal het meeste valt naast je en niet op je ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou als je 20 min moet fietsen in een hoosbui valt er verdraaide veel op je hoor whahaha

      Verwijderen
  4. deze heb ik dus gemist Elisabeth
    en dat spijt mij , als jij me kan vertellen waarom ik geen mailtje krijg als je iets nieuws plaatst zal dat niet weer gebeuren
    ik zelf had en heb niets met verjaardagen , vergeet ze als ik er niet aan wordt herinnerd
    vind het naar voor je om te lezen dat er zo'n slechte band is tussen jou - dochter en kleinzoon :(
    lieve groet , Karel

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...