vrijdag 17 november 2017

Even de deur uit

Ik schreef al eerder hoe saai ik geworden ben dus vandaag er eindelijk even op uit .Snoezepoes had echt een nieuw [ bed ] kattenbak nodig dus naar het tuincentrum geweest en dat was lang geleden . Ja Mikki is erg blij met haar Roze/Witte bak en die is per direct ingezegend met een plasje . Zo'n Kerstmarkt heb ik even helemaal niets mee ,normaal ben ik om deze tijd al van alles aan het bedenken ,welke kleur er in de boom zal gaan en dergelijke .Wel MOEST ik 3 van die schattige Winter popjes meenemen en dat komt door de man want die spoort me dan aan om ze te kopen als ik ze zo leuk vind ,tis zo'n lieverd en ik ben echt een verwend mens . De laatste dagen waren niet echt fijn en daar zeur ik maar niet over .Met mijn Dochter bel ik nu weer regelmatig maar voel nog steeds geen behoefte om haar te zien ,daarin is mijn gevoel nog steeds heel erg verward .Ik weet ook dat daar die angst en paniek aanvallen vandaan komen ,maar ik vertik het nog steeds om naar de huisarts te gaan ,ik heb zo weinig zin in die nare medicatie en hoop dat het snel weer beter zal gaan en ik het zelf deels op kan lossen .In elk geval heeft deze middag me goed gedaan .Rest me nog jullie een fijn weekend te wensen 
Liefs Elisabeth 

7 opmerkingen:

  1. Meer erop uit dan...en met dochter waar ben je dan bang voor...jij stelt je grenzen en daar moet ze zich maar aan houden wil ze contact toch? Heb je geen medicatie voor nodigdie je eigenlijk niet wil.
    Goed bezig om een oplossing te zoeken en erop uit is er zeker een van
    Fijne avond

    Ja ik weet het ik heb makkelijk praten, maar hoop dat je er toch wat aan zal hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat mijn dochter betreft voelt het gewoon zo vreemd ,tot voor kort was ze mijn alles ,nu voel ik geen enkele behoefte om haar te zien en dat voelt gewoon zo raar en dat verward me heel erg .maar eerlijk gezegd doet zij ook geen moeite dus voelt het misschien ook zo voor haar . Ik heb het er maanden geleden over gehad met mijn huisarts over die medicatie en hij gaf me de raad om er nog eens rustig over na te denken .Ik wil zo graag zonder maar het af en toe is het echt te erg al ben ik blij met elke overwinning ,de gedachte dat ik het toch zelf kan overwinnen [ hoop ik ]

      Verwijderen
  2. Goed dat je er even uit gegaan bent en geslaagd bent ook nog. Jouw man is een parel... heerlijk als je gestimuleerd wordt te kopen wat je leuk vindt, maar niet echt nodig! En je dochter, ik heb je een tijdje niet kunnen volgen, dus geen idee wat de aanleiding of oorzaak is van deze verwijdering. Hoef ik ook niet te weten hoor. Maar lastig is het zeker. Ze stond altijd heel dichtbij je hè?
    Ik heb al 7 jaar mijn zus en zwager en hun kinderen niet gezien. Door rare omstandigheden, we begrepen elkaar niet op een bepaald moment. In het begin dacht ik ook, het is prima. Miste is mijn zwager meer dan mijn zus. Sinds 3 jaar toch weer heel voorzichtig mailcontact, ook telefonisch. Maar een paar keer per jaar hoor. Dan benader ik haar weer, ook om een keer af te spreken. Ze heeft wel gezegd dat ze me niet kwijt wil en me weer wil zien. Mijn zwager niet hoor, maar ja, dat is dan maar zo. En dan is het even heen en weer appen en dan hoor ik weer niks. Het is niet dat ze niet wil, want ze belt of mailt wel altijd terug, maar die afstand voel ik nog steeds. En het laatste half jaar krijg ik het er steeds moeilijker mee. Soms denk ik, ik breek het helemaal af, maar zij was altijd mijn meisje, 10 jaar jonger, veel met elkaar meegemaakt, mannen waren vrienden.. dat contact was zo bijzonder. Ik weet dat het nooit meer wordt zoals het was, maar toch hoop ik er nu weer op dat ze zelf een keer de stap zet om af te spreken. Ik heb het al een paar keer gedaan en elke keer was er weer iets. Zou ze het echt wel willen denk ik dan..
    En echt hoor, met je eigen dochter moet het nog veel en veel rotter voelen.
    Sterkte lieverd en wees zuinig op die man van je :-) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Trees die man van mij is een lieverd ,maar ik mag gerust zeggen dat ik ook erg mijn best doe voor hem en die wisselwerking is er gelukkig al 48 jaar . Weet je je had me kunnen volgen via bepaalde blogs waar ik toch steeds reageerde ,ff klikken en even achterom komen en dat vergeten mensen vaak en dat is geen verwijt hoor want zo werkt het nu eenmaal omdat ik blijkbaar niet opval .The story off my Life zoals ik gewend ben in al die jaren en het gebeurd steeds weer ,ook nu weer hier op Blogger en ik merk dat ik steeds meer ''schijt'' aan mensen krijg ,met excuus voor mijn taalgebruik maar zo is het wel Hoe het verder zal gaan met mijn Dochter ik weet het niet ,maar mijn hart huilt om het gevoel wat verdwenen lijkt te zijn . Mijn meisje mijn allesje is een vrouw geworden die soms een vreemde voor me lijkt . Ik ben gewoon zo moe van dit alles .
      Liefs xxx

      Verwijderen
  3. ik las iets bij Nellie
    over aandacht en zo meer , denk ga toch ff kijken
    dus nare dagen achter de rug , en op wat bellen na , nog geen echt contact met dochter lief
    moeilijk vind ik het maar , ik kan enkel hopen dat het ooit goed komt met jullie allen
    lieve groet , karel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je een mooie middag had Elisabeth.
    En wat een snoes die poes, prachtige foto!

    Ik wens jou veel mooie momenten meis!

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...