zaterdag 25 november 2017

Zwijmelen op Zaterdag - A Dream That Can't Come True Frank Jansen


Weer eens onze eigen Frank Jansen en ik moet bekennen dat ik achterloop wat zijn doen en laten in de country wereld sinds we niet meer dansen .Ik heb andere nummers gezocht van de CD waar hij nummers zingt van Marty Robbins maar niet te vinden , gelukkig heb ik die CD zelf in de kast staan .Dit nummer is van een van zijn andere CD's
Liefs Elisabeth

Voor meer zwijmels kijk even bij Trees
 https://irispapilio.wordpress.com/

13 opmerkingen:

  1. Alleen het plaatje op de film al geweldig :)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bedoel je met test Trees ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Elisabeth
    een geweldig nummer onder dat mooie plaatje , ik mag dit wel horen

    tunnels genoeg voor je las ik wel hihi
    nu ik fietste er wat door en deze hier was eigenlijk wel de ergste bbbrrr herrie en stank :(
    ja de 2de is zeker schitterend , ik heb wel foto's zelf gemaakt van een waterval waar ik tussen haakjes toender tijd dicht bij woonde

    was ff om brood en iets er op , en had 2 mensen nadien aan de deur om wat op te halen
    vanochtend goed weer hier , nu zijn er spetters regen
    dat de tuin wacht nog maar ff , nu die heeft geduld hoor , net als ik hihi
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met een biertje en een tapa er bij was dit lekker luisteren op mijn iPad op een terras met licht bewolkt en 21 graden (15.50 uur), wèl met de koptelefoon op. Groeten van country liefhebber Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen die foto is al heerlijk! Ik kan me voorstellen voor een countryfan dat dit genieten is. Ben ik echter niet, maar ik zie wel de schoonheid van de muziek. En daar gaat het om tenslotte.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha deze jonge dame heeft ook nog nergens last van grijnzzzz
    Greetje stuurde die het is een ouwetje maar ik wilde die gelijk plaatsen haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, op mijn eigen blog in het antwoord blijft ie ook niet hangen. Wat is er toch... 🤔
    Nou ja, nog maar een keer.. Wilde zeggen dat ik die Frank Jansen echt niet ken. Maar wat een mooie stem. Even op zijn website gaan kijken, leuke carrière zo..
    Het nummer is ook qua tekst mooi! Mooi keuze hoor!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor.... eenstem die mooi klinkt en nasiddert in je binnenste...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Frank ken ik niet echt maar kan zijn muziek goed hebben. Hou wel van country muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem11/26/2017

    Ik ken het nummer niet, maar ik vind het wel mooi.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog nooit van Frank Jansen gehoord, maar ik vind hem wel goed!
    En die foto van die 4 jongetjes, ik heb het gevoel dat ik die eerder ergens gezien heb; doet me denken aan een oude kinderserie - zo een waarin kinderen allerlei grappige situaties creëren...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk die boefjes hier eens...heerlijk toch?
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...