vrijdag 3 mei 2019

Altijd dat gesteggel

Ja hoor het was weer eens zover .Oogdruppels besteld via de receptenlijn en gisteren lag het recept in de kluis .Door het regenachtige weer ging de man vandaag voor mij even de pammetjes plus oogdruppels halen .Maar ja die lieverd kijkt niet echt op het doosje en dus andere oogdruppels arggghhh..De oogdruppels voorgeschreven door de oogarts werken best heel goed en ik mag heel veel druppelen en zeker als ik aan de pc zit .Elk uur en zelfs beter elk half uur en ook zelfs in de nacht als ik wakker ben druppel ik omdat ik extreem droge ogen heb en dat best pijnlijk kan zijn . Ik heb genoeg oog irritatie gehad door oogdruppels die ik niet kon gebruiken ,pijn branden rode ogen noem maar op Dan kost het weer een paar telefoontjes om de goede te krijgen want ze keken alleen naar de werkzame stof die er inzit .Helaas heb ik al te veel vervelende ervaringen met andere soorten door de bijgevoegde middelen dus gewoon mijn pootje stijf houden .Nu mag de bezorger dus even een rit maken om mijn druppels te brengen ,bah wij moeten zelf maar alles heel goed in de gaten houden en soms behoorlijk steggelen om het goede te krijgen .En ach ja weer een hoop excuses voor het ongemak natuurlijk .
Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Ja, die conserveringsmiddelen die erin zitten, kan ik ook niet tegen. Stom zeg van de apotheek. Het lijkt wel of overal leveringsproblemen voor medicijnen zijn, ik krijg ook steeds alternatieven. Echt balen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt balen dit want daar word niet over nagedacht dat wij bepaalde toevoegingen niet verdragen .Er waren nog 5 flesjes in voorraad dus het kan wel .

      Verwijderen
  2. Het blijft mensenwerk, dus... sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem5/03/2019

    Jakkes, wat akelig. Fijn dat het toch nog is opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel vervelend maar inmiddels heb ik de goede gekregen .Helaas word het flesje wat ik terug gaf vernietigd uit veiligheid overwegingen en dergelijke en dat terwijl het niet eens open geweest is.Zo zonde dat er zoveel vernietigd moet worden terwijl het niet eens open is geweest .

      Verwijderen
  4. Er wordt heel wat geld over de balk gegooid met het vernietigen van medicijnen die niet goed zijn of terug ingeleverd worden. Gisteren hoorde ik ook zo'n verhaal. De man had het doosje nog niet eens in zijn handen gehad, waren verkeerde meds, maar zij hadden er bij de apotheek niks meer aan want 'het was al afgeschreven'. Gelukkig heb je de juiste alweer hè, las ik in je reactie hierboven...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. altijd goed wakker blijven elisabeth, en gelukkig doe je dat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontvang regelmatig de verkeerde of een goedkope medicijn en moet er ook altijd zelf naar toe om de juiste te ontvangen. Wordt er soms ook kregelig van want het staat toch in hun computer waar ik wel of niet tegen kan. Maar soms is het net of ze niet kunnen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo moet je oplettend blijven in de zorg om je gezondheid.Ik vraag me wel eens af ,hoe dat gaat,als mensen niet (meer) zelf alles kunnen controleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je het zelf in de gaten houdt Elisabeth.

    Lieve groet en fijne dag,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb dat ene keer gehad met medicijnen en ook niet op het doosje gekeken. Ik werd alleen maar beroerder en toen zag ik ineens dat het een andere middel was. Wel met de werkzame stof erin maar met andere hulpstoffen. Daar heeft ook heel wat "gerookt" eer ik weer de oude kreeg, maar ik kreeg ze!
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...