zaterdag 18 mei 2019

Het is veel wat groeit en bloeit


Het is veel in de kleine postzegel ,heel veel.


Mijn eerste Lila roos die bloeit  ,een van de meest '' lastige'' rozen maar ze doet het toch weer 

De mand met gezichtjes ,zo leuk en ze bloeien eindeloos door

Mijn mooie paarse roos ver verstopt achter een heel mooie Gele roos .[Foto komt later ]



Mijn grote favorieten De Hosta en dit is de perfecte schaduw plek

En dit is een van de mooiste Hosta's die ik heb 

Het groeit en het groeit maar door 

                         En ach die twee tortelduifjes,het beeld staat zo mooi tussen alles
Het gaat niet echt goed hier maar dit geeft me toch weer wat rust en plezier .Bezig zijn in mijn tuintje geeft wat rust en ondanks alles kan ik er zo van genieten en daar gaat het om .Het zijn juist die kleine dingen die het doen 

Liefs Elisabeth 

13 opmerkingen:

  1. Anoniem5/18/2019

    De tuin biedt troost.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig om te zien elisabeth, wat een explosie van kleuren hé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Dien het is zo mooi .En dan heb ik nog geen foto's van mijn voortuin met alle mooie kleuren van vooral de rozen ,maar dat komt nog .

      Verwijderen
  3. Dat is echt een tuin waar je trots op mag wezen. Het geeft je vast ook veel rust er in te zijn en/of te zitten en het beeld de tortelduifjes vond ik heel mooi Elisabeth. Geniet van de zon en van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Tine en ja ik ben best trots op mijn tuintje en geniet er erg van .Het beeld heb ik van mijn man gekregen en vind het zelf ook prachtig

      Verwijderen
  4. Elisabeth,

    Een mooi plekje om tot rust te komen.
    Goed weekend!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jeer en ja het is een fijne plek en zeker als ik onrustig ben. Bezig zijn met de bloemen en planten geeft veel rust
      Jij ook een fijn weekend

      Verwijderen
  5. Wat een mooie tuin, ik geniet van de foto's. Helaas heb ik geen tuin meer, maar ik kan me voorstellen dat je er rust vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die lila roos,wat mooi. Ik kende ze niet in die kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tuin Elisabeth.
    Die paarse roos, geweldig.

    Geniet er fijn van.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt me weer blij gemaakt met die mooie tuinfoto's hoor! Hier is het nog maar een kale boel, hoewel ik van Jan voor mijn verjaardag een prachtige hanger kreeg. Echt genieten. Eind vd week even naar Ranzijn om wat meer kleur te halen! Het wordt vast nog wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het je al vaker gezegd, maar ik ben gewoon een beetje jaloers op je hosta hihi.... Jij hebt van die mooie hele bladeren en geen slak te zien. Hier worden de hosta's altijd als eerste opgevreten door de slakken. Bier voor de slakken op een schoteltje levert heel wat slakken op maar ze blijven maar komen.
    Nu dus maar geen hosta's meer.
    Lieve groetjes, helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...