woensdag 22 mei 2019

De Roze bril - John Conlee - Rose Colored Glasses



Een tijd geleden schreef ik een verhaal in een schrijf uitdaging en dat ging over mijn Roze Bril die ik niet meer droeg en dat was best een triest verhaal . De roze bril draag ik nu toch weer en nee niet omdat ik in euforie leef maar het geeft mijn ogen zoveel rust .Ik ontdekte dat de glazen al het geschitter ,vlekken en wazen verminderd en mijn ogen rust geven als ik aan de pc zit of tv kijk .Best gek om met een grote zonnebril in huis te zitten maar wat een zege is dit om niet steeds te schrikken van alles wat die rare ogen doen . Binnenkort eens naar de Hans A om te kijken of daar iets is wat ik gewoon elke dag kan dragen .Voor nu draag ik gewoon even mijn roze bril . De muziek slaat gelukkig niet op mijn leven want die schat van mij doet alles om het fijn voor mij te maken en mij gerust te stellen .Is ook een Roze bril waard toch ?
Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Anoniem5/22/2019

    Als het helpt blijf je hem toch lekker dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. absoluut Elisabeth, vertroetel hem maar de lieverd,
    wat is het fijn dat er iemand naar je omkijkt hé
    hou die bril maar gerust op, gezondheid is alle waard
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je last van je ogen hebt. Maar gelukkig heb je je roze bril en je lieverd. Als het helpt is dat heel wat waard.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I don't think it is a problem if we use pink glasses instead of black glasses in the house to reduce radiation from a cellphone or computer screen ...

    Better prevent than to cure, is not it ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je zo'n lieve partner hebt Elisabeth.
    Zuinig zijn op elkaar, zo bijzonder en mooi.

    Draag die bril gewoon als je er gemak van hebt.

    Hele fijne lentedag.
    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als het helpt, zo'n roze bril... Fijn dat je zo'n lieve schat in je leven hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat een bril helpt! Het lijkt me een rustiger gevoel geven inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn,dat je er zelf achter komt,wat helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoin Elisabeth,
    dan is het toch fijn dat je deze roze bril nog hebt. Als dit rust geeft voor je ogen en dan geen last hebt van de schitteringen, dan moet je hem ook gewoon opzetten. Misschien is er inderdaad iets bij de H maar daar kom je dan wel achter.
    Je muziek is prachtig en helemala bij deze prachtige "roze" luchten :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...