woensdag 21 augustus 2019

De kleine lichtpuntjes

Ze waren ook weer deze week en het sterkt me . Maandag even naar de drogist en ja de aanbieding van heerlijke douche gels .Ik heb er lang niet naar gekeken want ik had daar geen interesse meer voor maar kwam met 3 flessen thuis .ja dan herken ik mezelf weer even .Dan samen met de man even genieten van de prachtige Knalblauwe Salvia's met ertussen de mooie Roze Eden roos ,echt een plaatje ! Voor het eerst sinds weken weer heel lang in de keuken gestaan om lekker voor mijn mannetje te koken en wat is dat een fijn gevoel .Vandaag weer heerlijk gebabbeld aan de telefoon met mijn dochter .Voor velen zijn dit gewone dingen ,voor mij zijn het nu stapjes vooruit waar ik zo blij mee ben .
Liefs Elisabeth 

13 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je Elisabeth.. je komt er gelukkig weer uit! En doorgaan hoor!
    Sterkte en zorg goed voor jezelf hoor!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt zeker goed, lichtpuntjes kunnen vreugdevuren worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleine dingen die een groots gevoel opleveren..gaat helemaal goed komen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben blij om te lezen dat het iedere keer een beetje beter met je gaat. En fijn om af en toe iets van je te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je ze ziet, die lichtpuntjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Elisabeth,
    Kijk ik ben zo blij dat je vooruit gaat. Elke dag ga je stapje vooruit. Lichtpuntjes!!! Wat fijn dat je wat beter voelt. Leuk even babbeltje maken met je dochter. Dit is ook belangrijk. Geeft toch beter gevoel van. Fijne dag. Geniet met mooie dagen. Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om te lezen, Elisabeth! Die kleine dingetjes, dat is wat het leven zo leuk maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem8/22/2019

    De zon en de wolken, elke keer dat die zon wint is tanken! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blij voor je! Maar je doet er ook van alles aan om er weer uit te komen, heel sterk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben heel blij dat het stap voor stap wat vooruit gaat met je en je bent inderdaad ook een sterk mens en alle reacties van je volgers bevestigen dit. Bedankt voor je reactie en doe maar rustig aan om eens te komen lezen. De regels en woorden staan er nog wel een tijdje hoor. Heel veel liefs Tine xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo fijn om te lezen dat het iets beter gaat. Stapje voor stapje en geniet van de kleine dingen. Je komt er wel!
    Dikke kus.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die kleine "gewone" dingen die maken blij Elisabeth.
    Van die koestermomenten om steeds weer even op terug te kijken.
    Ik wens je veel van die momenten meis!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk dat je merkt dat je weer een beetje jezelf wordt, en dat er mooie momenten komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...