donderdag 15 augustus 2019

Kleine stapjes

Met heel kleine stapjes probeer ik de draad weer op te pakken want ik weet dat ik mijn grenzen moet bewaken . .Een bezoekje aan de kapper wat echt nodig was ,een fijn en heel rustig gesprek met mijn dochter en dat doet me zo goed .Die kleine stapjes geven hoop .Nog niets gehoord van de psychiater maar ach de man kan ook op vakantie zijn .Elke week een gesprek met de psychologe van de praktijk en het is zo fijn om te kunnen praten wat er allemaal in mijn hoofd [en lijf] gebeurd .Geen gedoe over ga leuke dingen doen gelukkig ..Het geeft me rust te weten dat zelfs al ga ik in behandeling bij een psychater kan ik gewoon ook bij haar terecht om te praten .Ik heb nog een lange weg te gaan dat weet ik maar hoop doet leven toch ? Nogmaals dank voor jullie lieve reacties
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Anoniem8/15/2019

    Ach lief mens, hopelijk zijn alle draden snel ontward en zie je een prachtig kleurrijk weefsel voor je! Hoop zo dat de hulp je goed doet, goede stap om die in te schakelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het beter gaat en er iemand is met wie je kunt praten. Het klinkt allemaal hoopvol! Stapje voor stapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, vooral dat ze niet zegt: 'Ga leuke dingen doen!' inderdaad, dat is fijn! Ik word daar ook altijd helemaal niet goed van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Elisabeth, blij dat het, al is het met kleine stapjes, wat beter met je gaat. Natuurlijk kunnen opgestapelde problemen, zorgen, pijnen, frustraties en gevoelens niet zomaar ineens weer weg zijn. Fijn dat je een psychologe hebt waar het mee klikt. Nee, ga leuke dingen doen zou geen advies zijn, maar ja dat zeggen mensen al snel.
    Ik kon bij je laatste logjes niet reageren en nu ziet het er weer heel normaal uit en moet het lukken. Ik baalde ervan want je moet weten dat ik regelmatig aan je denk! Veel liefs, beterschap en sterkte verder! Trees XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niets dat je niet kon reageren ,ik weet best dat je mij niet vergeet lieverd ! Liefs xxx

      Verwijderen
    2. Nee, zeer zeker niet! Dikke knuffel! 🐻😗

      Verwijderen
  5. Fijn dat je goed met je psychologe kunt praten. Zo waardevol. Ik heb er helaas geen goede ervaringen mee.
    Gewoon stapje voor stapje. En neem de dag zoals hij is.
    Dikke kus!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kleine stapjes is toch ook vooruitgaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig gaat wat vooruit. Het is ook goed om te praten met iemand. Dan geeft jij gerust gevoel. Stapje en stapje kom je vooruit. Misschien moet je meer uit. Dan in rustig omgeving? Echt wel nodig voor jou en je manlief. Sterkte. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben ik blij voor je dat je kleine stapjes vooruit gaat!
    Langzaam aan weer erbovenop komen, ik wens het je zo van harte toe.
    Veel sterkte, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij doe je het hartstikke goed, Elisabeth! Juist die kleine dingen... en het zien daarvan: zo belangrijk! Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...