woensdag 20 januari 2021

1000 vragen aan jezelf

 En ja ik heb er weer een paar

Welk geluid maakt je gelukkig ?

Het gespin van mijn poezen meisje Mikki als ik haar kriebel en aai .Het geeft me een rustig en gelukkig gevoel 

Wanneer was het aller gelukkigst?

Daar heb ik 3 antwoorden op 

Mijn trouwdag natuurlijk 

De geboorte van mijn Dochter 

De geboorte van mijn Zoon 

 Met wie ben je graag samen ?

Het kan niet anders ,met mijn man natuurlijk !

Wat weiger je te begrijpen ?

Mensen die altijd misbruik maken van anderen en te vaak ben ik er in getrapt !

Zou je willen weten wat de toekomst brengt ?

Nee dank je wel liever niet !

Kan je goed je grenzen aangeven ?

Nooit gekund en nu zeker wel en dat word niet altijd in dank afgenomen .Jammer dan maar het zijn mijn grenzen 


9 opmerkingen:

  1. Mooie antwoorden op deze vragen, ik herken je erin! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lief mens, Weer mooie vragen en antwoorden en wat mij gelukkig maakt is liefde en muziek, want ze bezitten allebei verschillende klanken. Daarbij mijn woorden die ik schrijf want zij zeggen ook soms veel. Met mijn man ben ik ook graag samen om vele herinneringen daarbij voor elkaar samen te maken. Maar soms ook elkaar de ruimte te geven om ook dingen apart te doen. En nee de toekomst wil ik zeker ook niet weten. Wens je mooie dag samen en wat je nog zal of gaat doen. LG, Tineruimte geven om ook dingen apart te doen wat we graag doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook wij geven elkaar alle ruimte om dingen alleen te doen .Ook heeft mijn man en heel grote zolder met zijn treinbanen zijn eigen pc en tv

      Verwijderen
    2. superhobby heeft je man en wil gelijk doorgeven dat Haba ook op jou weer even gereageerd had op wat jij schreef op de reactie. Wellicht ook nog niet gezien misschien.

      Verwijderen
    3. Dank je dat je dit even meld ,ik heb Haba geantwoord ,wel een lang antwoord want als het over Mikki gaat kan ik heel veel schrijven haha

      Verwijderen
  3. Die laatste zin is niet goed zag ik wel, maar ja je weet wel wat ik wilde schrijven. stond in worldpad fout hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vragen heb je daar staan. De éne zin klopt bij mij ook. En ik heb ook meegemaakt. En hoe...... Zo erg geweest. Ik vertelt liever niet. Het doet zo pijn voor ons. Ben jij eerlijk in. Geweldig lief ben je Elisabeth. Fijn weekend. Liefs J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste is makkelijk: het geluid van de Stilte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herken je in je antwoorden. Wat bijzonder om in Blogland mensen zo goed te leren kennen. Je bent een mooi mens, Elisabeth en heel terecht dat je nu voor jezelf opkomt.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...