woensdag 6 januari 2021

1000 vragen aan jezelf

 Ja ik doe het nog een keer wat vragen invullen 

Zou je teug naar vroeger willen ?

Moeilijk ,deels wel omdat ik van veel genoten heb en vooral de eenvoud .Maar het andere deel nou nee liever niet !

Hoe egocentrisch ben je ?

Niet echt heel erg en nooit geweest ook .Al denk ik nu wel regelmatig hey ik ben er ook nog en heb ook rechten .Ik sta niet meer voor iedereen direct in de startblokken 

Voel je weleens buitengesloten ?

The Story of My life .Zo ontzettend vaak gebeurd .Ik ben een Introvert iemand en die worden niet ''gezien'' Het heeft me vaak heel erg geraakt ,nu sluit ik me zoveel mogelijk af van mensen en ga mijn eigen weg samen met mijn man 

Op welk familie lid lijk je het meest ?

Zonder twijfel op mijn Vader .Beiden gevoelsmensen dol op dieren en de natuur ,onze wandelingen en gesprekken die we hadden .Nog nooit iemand zo gemist als mijn Vader

Aan welk huisdier heb je goede herinneringen ?

Mijn hond Wodan,kruising ,Rottweiler/Herder ,mijn mooie heel grote vriend en beschermer .En onze poes Kim ook een kruising Siamees/huistuin en keuken ras .Een ontzettende knuffel poes en wilde de hele dag aangehaald en op schoot ,ook ''vertelde'' ze altijd hele verhalen .Ik kan soms nog huilen als ik hun foto's zie 

Ben je gevoelig voor kritiek?

Ja best wel .Maar als het op een nette manier geuit word is het goed en zeker als het ook terecht is !

Welk feest was legendarisch ?

Mijn trouwdag natuurlijk .Ik heb me nog nooit zo mooi en gelukkig gevoeld en het was een geweldig ouderwets feest 







10 opmerkingen:

  1. Mooie vragen met Elisabeth-antwoorden! Lijkt toch of ik je steeds beter leer kennen... Dapper hoor, die vragen overnemen. Ik zit nog steeds in twijfel of ik er aan zal beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is wel fijn om zelf de vragen te kunnen kiezen .Ik heb op dit moment weinig te melden dus vertel ik gewoon wat meer over mezelf
      xxx

      Verwijderen
  2. mooie vragen elisabeth,
    knap dat je dat doet :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk wat meer over je te weten. Dat je een lief mens bent dat wist ik al.
    Zo dapper hoe je je door de laatste periode hebt geworsteld.

    Uiterlijk lijk ik op mijn moeder, het karakter heb ik van mijn vader.
    En dat buiten gesloten voelen, dat is zo herkenbaar. Maar ik werk er aan.
    Ik zou wel terug willen naar vroeger. Om één ding te veranderen. Maar dat gaat helaas niet.
    Ik heb heerlijke herinneringen aan de Sinterklaasfeesten toen ik klein was. Mijn moeder maakte er echt een feest van.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best wel pittig vragen erbij. Leuk eens van jou te weten. Dit is eerlijk antwoorden van jou. Het is mooi weer. Fijn weekend. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi dat je zo goed terugkijkt op je trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerlijke antwoorden Elisabeth.

    Ik wens jou alvast een fijne week toe.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elisabeth,
    wat een leuke vragen en mooie eerlijke antwoorden. Ik herken mezelf er ook wel een beetje in hahahaha.....
    Ik hoop dat je dit jaar ook weer wat mooie momenten mag en kan beleven maar vooral een veilig en gezond 2021.
    Doe voorzichting.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vragen met eerlijke antwoorden en wellicht ook meer inzicht in jezelf. Wat ik mis is ook nog steeds onze viervoeter. Maar ik zie haar herinneringen altijd terug in fotoboeken en op YT waar ik een afspeellijst heb gemaakt. En terug naar vroeger nee hoor. Was niks leuk. En op wie ik lijk weet ik niet want ik ken hen beiden niet. Gevoelig voor kritiek eigenlijk niet want ik heb geleerd dat je ervan leert en dat het opbouwend kan wezen. Soms is een vragen en antwoord spel heel goed. Maar voor nu wens ik je mooi weekend. Kleine sneeuw groetjes erbij van mi, Tine xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...