maandag 4 januari 2021

Verdrietig



Vandaag zijn mijn gedachten steeds bij mijn allerliefste blogvriendin en dat is ze al ruim 13 jaar.Een jaar geleden overleed haar dochter pas 48 jaar jong  ,zoveel onbeschrijflijk verdriet .Het maakt me vaak machteloos want er zijn geen mooie woorden van troost .Het enige wat ik kan doen is zeggen schrijf me als alles teveel is en ze weet dat ik er ben .Dit zijn de dingen die mij zo diep raken. Ik kan kaarsjes branden hartjes plaatsen maar niets wat ik doe of zeg kan zo'n vreselijk gemis verzachten .

Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Pfff Elisabeth dit is wel heftig. Ik begrijp dat je heel veel aan haar denkt.
    Mijn zoon wordt dit jaar 48, net zo oud als mijn vader was toen hij stierf. Ooit heb ik hem wel eens gezegd, jongen, denk om je gezondheid, want roken en te hoge bloeddruk zijn geen goede combinatie. Maar natuurlijk wordt het weggewoven en ik moet me geen zorgen maken. Hopelijk maak ik me voor niks zorgen... Sterkte!
    Liefs 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verdrietig Elisabeth, je leeft mee en dat doe jouw vriendin vast goed.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... er zijn is vaak al genoeg elisabeth

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een hele goede vriendin. Je bent er voor haar en dat is genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel te jong gestorven. Dit is zeker verdrietig. Je bent voor haat hele goede vriendin. Zegt al genoeg. Condoleert voor vriendin met haar dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen haat het moest haar zijn. Pffff...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat is echt afschuwelijk inderdaad... Veel te jong gestorven dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte voor jou en je vriendin. Wat een leed .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is al heel wat dat jouw vriendin een begripvolle vriendin als jou heeft. Dat zal haar verdriet wellicht iets verzachten omdat ze het kan delen...
    Sterkte voor jou en je vriendin ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is ook ontzett4end heftig als je een jong en dierbaar iemand moet verliezen :-(((( Wel heel fijn dat er dan iemand is bij wie je je dan gehoord voelt xxx
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...