maandag 18 januari 2021

Het is stil aan de overkant



Het is wat stil hier want er gebeurd natuurlijk weinig dus ook weinig te vertellen .Vorige week een paar fijne en heel lange gesprekken gehad met mijn Dochter en eindelijk het een en ander uit kunnen leggen zonder dat haar vriend mee luisterde .En wat mis ik haar maar het kan nu even niet .Het is zo goed en het voelt fijn dat ze mijn gevoelens begreep .Ik ga gewoon elke dag even  boodschappen doen ,ben voorzichtig en meer kan ik niet doen .Ik ben wel heel C moe zoals velen van ons maar het is niet anders .Ik rommel wat rond in huis en ben veel op Fragrantica want ja dat is mijn passie nu eenmaal ,geuren .Voor velen onbegrijpelijk maar daar heb ik de zoveel plezier met mijn mede parfum liefhebbers ,we ruilen geuren wisselen samples uit en dat is echt mijn ding .Ik heb ooit een blogje geschreven op mijn Space geloof ik ,geuren van vroeger .Hoe ik van mijn Moeder af en toe een drupje Soir de Paris mocht opdoen en dan de zeep van Vinolia Tres Chic en mijn eerste bodylotion die ik kreeg van een lieve tante voor mijn 16e verjaardag Desert Flower ,de roze bodylotion in dat glazen flesje met aan de onderkant het plastic kanten randje en wat was ik er rijk mee  .Mooie herinneringen zijn dat ook weer 

Liefs Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. Mijn ouders verkochten o.a Vinolia zeep in de winkel. Als kind kon ik dan aan elke stuk met een andere geur staan ruiken. Heb jij trouwens ook zo'n goede neus?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb een heel ''scherpe'' neus en kan ook inmiddels in parfums heel veel geurnoten herkennen

      Verwijderen
  2. O ja, Vinolia zeep, dat herinner ik me ook. Ik ben in de loop der jaren echter voor een paar geuren allergisch geworden, dus ik gebruik alleen nog geurloze was- en verzorgingsmiddelen. Alleen een deo met lavendelgeur van de biologische winkel gebruik ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Elisabeth,
    Ik moest even Google wat is Fragrantica is. En ik heb ze opgezocht. Het is parfum. Ik kan namelijk helemaal niet tegen parfum. Wel 4711 geuren. Heb ik ook in huis. Wij hebben een zeep pompje. Wat heerlijk heb jij geuren. Wat fijn toch gesprekje hebt gehad met je dochter. Ik gebruik wel lavendel in de wasmachine. Heerlijk geur geeft. En ook zee geuren. Ik wens jou nog fijne week verder. Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeten nog te zeggen. Wat leuk dat je parfum geuren kent. Mooie foto om te zien. Uit jou tuin? Roos heeft prachtig kleur.Schitterend!!🌸🌸🌸

      Verwijderen
    2. Die mooie roos stond in mijn vorige tuin ,ik heb deze nog nooit ergens gevonden in de tuincentrums helaas .

      Verwijderen
  4. Het lijkt me heerlijk als je verschillende parfums kan gebruiken. Bij mij wordt vrijwel alles bitter op de huid ook die ik erg lekker vind ruiken bij anderen.
    Zware oosterse geuren kan ik wel hebben en Boudoir van Vivienne Westwood vind ik heerlijk maar die ruikt erg naar gezichtspoeder en die doet partner teveel aan een tante denken die zo'n bepoederd gezicht had.

    Ik heb wel verschillende olieen, Jasmijn, Lotus en Patchouli gebruik ik wel en heb een bodyolie gemaakt van amandel en jajobaolie met wat rozen en walnotenhoutolie erin dat vind ik ook lekker die houtgreuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh wat een leuke hobby elisabeth:-)

    ik ben niet zo'n lijfluchten mens, maar wel voor in huis mijn natte jongens ruik je dan minder weet je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke hobby lijkt mij. Ik ben er te gierig voor denk ik. Heb wel altijd minimaal 2 geuren in huis. Soms 3. Eén daarvan maar dat wist je vast al is Poême van Lancome. Daar kan ik echt niet zonder. Fijn dat je je dochter lang gesproken hebt. Je hebt in deze tijd best weinig nodig wat je kan kopen maar des te meer van de mensen van wie je houdt. knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk Poême en die heb ik ook ,die mag niet ontbreken in de verzameling

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al maak je niet veel mee, het is toch een heerlijk logje. Positief en heel fijn dat je je dochter weer gesproken hebt! Blij voor je! En die geuren, dat jij daar blij van wordt, echt leuk! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hartstikke leuke en aparte hobby! De meeste mensen - ik spreek wel namens mezelf (-: - kunnen maar een bepaald aantal geuren ruiken (of een mix daarvan) en dan houdt het op. Jij hebt een verfijnde neus. Verwen 'm maar lekker!
    Begrip van je kind kan je zo goeddoen. Eens vliegen jullie elkaar weer in de armen.
    Tot die tijd modderen we maar wat aan...
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je reactie ook gezet voor Haba en heb ook wat er bij gezet voor jou. En ga ook elke dag kleine boodschap doen, gewoon om er even uit te zijn. En lekkere zeepjes die heerlijk geuren koop ik wel eens en leg deze dan tussen kleding of linnengoed en als de geur wat weg is dan gebruik ik het weer om de handen eens mee te wassen. en ik heb ook kleine collectie flesjes van parfum maar dat staat meer voor hen die eens op visite komen maar helaas zit dit er niet in even. Mooie hobby heb je gewis en ga hier heerlijk mee door hoor. LG, Tine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Tine ,er zouden eigenlijk geen dieren gebruikt moeten in worden in de reclame want het lijkt allemaal zo leuk en gemakkelijk .Voor een aantal diertjes zal het goed uitpakken en andere moeten weer terug naar het asiel en dat is zo triest
      Liefs Elisabeth

      Verwijderen
  11. Heerlijk parfum.
    Ik heb nu weer wat kleine flesjes, kan ik weer eens wat uitproberen.
    Leuke hobby Elisabeth.

    Zeep houd ik ook van, maar dat wist je wel.

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...