zondag 24 januari 2021

Gestalkt worden

 

Anders kan ik het niet noemen ,ik word gestalkt en behoorlijk en ik word er nog blij van ook ! Mikki ligt meestal lekker op de vensterbank, maarrrr direct als ik naar de slaapkamer loop [en dat gebeurd vaak ] hoor ik haar eraf springen en komt ze binnen trippelen .Dan springt ze op mijn hoofdkussen staat ze al blijmoedig te spinnen en te trappelen ,aaien vrouwtje ik wil aaitjes en graag nu direct !! Afgelopen week vond ze het weer eens nodig om op mijn hoofd te gaan liggen ,dus dan heb ik een bontmutsje op in bed  Ga ik douchen of even naar het toilet zit ze te miauwen voor de deur alsof ik uren weg ben .Helaas als ik het weer eens probeer om haar even vast te houden krijg ik een heel boze blik .Ik zeg weleens als blikken konden doden !! Maar wat hou ik eindeloos veel van mijn meisje en ik niet alleen natuurlijk ook het baasje is stapelgek op haar .Zo even weer iets over onze Queen Mikki 


Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Wat een schattige poes Elisabeth, ik word er blij van:)

    Lieve groet en fijne zondag verder,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een stalking is helemaal niet erg want ze is gewoon dankbaar dat jij haar vrouwtje bent. En het is ook een lieverd gezien de foto en het schrijven er over zowel hier als een reactie op mijn blog bij Haba. hoop dat je nog heel lang mag genieten van Mikki.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem1/24/2021

    Liever zo stalker, dan een mensen stalker. Wat een mooie poes heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi logje Elisabeth... Ze laat gewoon op een andere manier zien dat ze ook van jou houdt. Dat je haar niet op kunt pakken als jij dat eens graag wilt is jammer, maar ik snap dat je dol op haar bent. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk gezelschapsdier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt geweldig dat zo goed gaat met Mikki.
    Mikki wilde gewoon aandacht vragen.
    Stalken is niet zo erg hoor. Mikki lekker op de bank luieren. Echt lieverd op de foto's om te zien. Geniet maar ervan! Fijne week. Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah superlief hé,
    gezellig zo'n katje in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie poes, zeg en lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als onze Trixie mij stalkt vind ik dat ook niet erg : )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahahahaha..... ik schrok toen ik de aanhef zag van stalking maar had al gauw door dat het om je Queen ging hahahahaha... Heerlijk toch dat ze hun genegenheid op die manier uiten. Nu nog voor elkaar zien te krijgen dat ze opgepakt wil worden ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...