maandag 4 juni 2018

Het grote genieten van de kleine dingen


De Leonardo DaVinci roos die elk jaar uitbundig bloeit 

Er gebeuren geen grote dingen in mijn leventje en dat is wat mij betreft helemaal goed .We genieten hier samen van de kleine dingen en dan vooral van het buiten zijn .De simpele dingen die zijn juist het mooiste .Vanochtend moesten we vroeg op omdat de kunststof kozijnen en deuren gereinigd moesten worden en owww wat een lachertje ,de man was in ongeveer  10 min klaar want we houden het zelf goed bij dus het was al schoon .We zitten graag en veel buiten en rommelen gezellig met zijn tweetjes in die postzegeltjes van ons .Vandaag was het schrobben want de tuinslang hebben we vorig jaar weg gedaan .De grindtegels zijn echt een drama en wat een emmers water kost dat om het schoon te krijgen en arghhh nog zijn er plekken niet goed schoon .Maar al met al hebben we dikke pret samen en wisselen een beetje af want tja die ruggen van ons en dan voelen we dat we geen 20 meer zijn Maar het is echt fijn om zo te genieten en dat heb ik 2 jaar gemist door alles .

De Heksenpot is inmiddels Wit geschilderd en nu zien we pas hoe scheef de standaard is ,maakt niet uit we vinden hem gewoon leuk 

Mijn Hortensia die weer mooi bloeit . Ik ben er blij mee ,vorig jaar gratis meegekregen bij de J.umbo van een lieve medewerkster omdat deze anders in de afval container was beland . Morgen weer eens naar het grootste tuincentrum want ik zie wat lege plekken en ik wil nog het een en ander veranderen .De foto's van de kikkers zijn mislukt helaas ,hij was zo mooi groen haha . Ik begin een beetje aan die springers te wennen dus ik gil gelukkig niet constant en ook was er een kleine muis in de tuin ,tja leven genoeg hier ! Ik hoop dat jullie ook genieten van het zomerse weer 
Liefs Elisabeth 




10 opmerkingen:

  1. Anoniem6/04/2018

    Heerlijk. Ja, wij genieten ook enorm en voelen dat we geen 20 meer zijn. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat jullie genieten. Je kozijnen is weer mooi geworden. Wat heb je mooie planten en bloemen staan. Mooie kleuren. Jullie zijn lekker druk bezig geweest. Hortensia bloeit zeker mooi. Het weer helemaal opgeknapt. Jammer dat kikker foto mislukt is. Jammer van kikker. Kikker komen steeds bij in de tuin. Gezellig toch. Je wilde niet dat ik weet ik nog? Gelukkig wen je eraan. Kleine muis komt ook bezoek. Vinden jou tuin gezellig. Dan komen dieren bij jou in tuin. Mooie foto's. Fijne avond.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wat grappig toch ,eerst was ik bang voor de kikkers nu wen ik er steeds meer aan ,en muizen zijn hier altijd en daar ben ik echt helemaal niet bang voor .
      Liefs Elisabeth

      Verwijderen
    2. Je was zeker bang voor de kikkers. Gelukkig wen je eraan. Muizen is ook welkom bij jou. Ik kijk steeds van jou mooie bloemen. Fijne dag verder.
      Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.❤

      Verwijderen
  3. Wat een heerlijk plekje met al die mooie bloemen.
    Jammer genoeg heb ik geen kikkers. Maar ik heb een klein moestuintje voor het eerst dit jaar:)
    Och net wat je zegt er is zoveel om van te genieten, DOEN.

    Lieve groet en fijne dag,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan is het dubbel genieten,als je na je werk op een "schone"tuin kijkt.Er komt nog meer geniet-weer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk als j e zo kunt genieten van het kleine Elisabeth, ik herken dat wel :-) het gaat dikwijls niet om dure dingen of geld,
    die dingetjes waar jij van geniet.... zalig toch ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je zo kunt genieten van je buiten zijn
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel moois te zien in je tuin, je loopt er langs en elke keer geniet je weer. Heerlijk.
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleuren in je tuin en het is ook heel erg goed om kleur aan je leven te geven want dat geeft de meeste vreugde in je leven. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...