zondag 10 juni 2018

Kleur en nog eens kleur



Natuurlijk was het allang duidelijk hoeveel mooier ik kleuren zie sinds de staaroperatie .Afgelopen week heb ik de Mandala kleurboeken en de grote doos met mooie kleurpotloden weer eens gepakt .Een paar jaar geleden deze doos gekocht bij de hobby winkel na enige twijfel omdat hij best duur was ,maar de kleuren vond ik zo mooi . De goedkope potloden voldeden niet erg en ik vond de kleuren niet echt mooi.Vorig jaar niets mee gedaan omdat ik ook de lijntjes niet echt goed meer zag .Nu kan ik met leesbril dus wel weer heerlijk bezig zijn en wat zijn die kleuren mooi ,ik was gewoon weer eens verbaasd .Zo fijn om kleuren weer echt goed te zien ,ik heb wel een paar lipsticks weggedaan omdat ik de kleuren echt niet mooi vond want ja dat kan dus ook gebeuren .Wel zal ik een '' echte'' leesbril nemen van de opticien dat lijkt me nog beter voor mijn ogen .Maar wat kan ik hier weer van genieten om lekker ontspannen te kleuren en vooral als ik dat buiten kan doen aan de tuintafel


Maar nooit ben ik bezig met een ding tegelijk ,deze hierboven ben ik pas mee begonnen 



Deze is van een hele tijd geleden en die ga ik zeker wel afmaken .En terwijl ik zo bezig ben trippelt er weer een klein muisje langs mijn voeten en gaat rustig even op de deurmat zitten .Als ik beweeg gaat het beestje er vandoor .En ik geniet gewoon heel stilletjes van alles 

Liefs Elisabeth 

7 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je kleuren weer goed ziet. Dan heb je ook meer plezier erin. Mooie veel kleurpotloden heb je daar. Leuk dat je in te kleuren. Daar heb ik geen geduld voor. Maar je rustplaat is erg mooi geworden. Veel plezier ermee.Fijne week gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.👩

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn Elisabeth!

    Wat een mooie kleuren zitten er in de doos, je wordt er blij van.

    Fijne lentedag vol kleuren gewenst.
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk, zo'n schitterende doos kleurpotloden.
    En je ziet geen bruin waasje meer over de kleuren na de staaroperatie!
    En ja, er zit behoorlijk kwaliteitsverschil bij de merken. Een goed merk werkt zoveel fijner en de kleuren verbleken niet.
    Ik heb net weer aangepaste glazen gekregen in mijn leesbril (ook via de opticien, die ook vraagt op welke afstand ik écht goed en relaxt wil zien).
    Heerlijk is het, want de multifocale bril leest wel goed, maar toch veel "vermoeiender", om maar zo te zeggen.
    Succes bij het verkrijgen van een gorde leesbril!
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk voor je elisabeth, verwen je zelf met de mooiste kadootjes.... wie het langst leeft krijgt toch alles..... ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk een kleurrijker wereld.Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze al mooi. Ik ben ook zo af en toe na het drukke werk of na het schrijfwerk gestart met de volgende serie Mandala's voor een filmpje weer. Moet er nog enkele doen maar met artrose moet ik wel steeds een pauze inlassen. Ik kan mij er ook heerlijk mee ontspannen. Groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...