zaterdag 9 juni 2018

Ik zag een Muis ,waar ? Nee niet op de trap !

Foto van Internet 
Ik kan nog tig keer vertellen hoe we genieten maar ach dat weten jullie nu wel .Maar er springt vliegt en loopt heel veel hier in ons tuintje .Vandaag was meneer/mevrouw muis er weer en ohh ik vind ze zo leuk .Telkens kwam het beestje tevoorschijn en ik heb het zo goed kunnen zien ,maar ja een muizen plaag is ook niet fijn ,de gedachte gif neer te moeten zetten vind ik vreselijk .We hebben al een muizenval geprobeerd waar we de muizen in kunnen vangen en dan wegbrengen maar Nope ..Nee ik ben niet bang voor muizen en ook de kikkers die in best grote getale hier aanwezig zijn ben ik niet bang meer voor ,al schrik ik soms wel van ze .Ik wen gewoon aan al het leven in de postzegel
Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. ah nee geen gif, elisabeth want uilen voeren hun jongen met muizen...
    die leggen dan ook het loodje,
    vangen en loslaten in het bos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zetten het vangkooitje maar weer neer,ik vind gif ook niets !

      Verwijderen
  2. Muizen komen overal. Muizen kunnen inderdaad vangen. Dan heb speciaal vangkooi voor de muizen. Dan kun je in de natuur vrij laten. Zoals Klaproos zegt daar hebt ze gelijk. Muizen met gif is niet goed. Maar ik denk wel veel mensen niet willen. Er kunnen zeker plaag worden. Je wen het al aan. ik zou wel schrikken. Hihi... Het is klein beestje.
    Fijne zondag. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan weer proberen om ze in het kooitje te vangen .

      Verwijderen
  3. Pas op de kussens van je tuinstoelen. Dat is goed nestmateriaal voor ze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip ,ik haal mijn tuinkussens nu maar binnen als we er niet zijn en "s nachts

      Verwijderen
  4. Zolang ze buiten blijven vind ik het niet erg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook in huis horen we ze knagen maar hebben nog geen muis kunnen vangen

      Verwijderen
  5. Ik ben er een klein beetje bang voor.
    Maar zo op de foto, wel schattig:)

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...