woensdag 6 juni 2018

Zo waar

Ik weet dat ik deze ooit eerder geplaatst heb .Vandaag zag ik hem bij mijn Dochter staan. Gisteren was wel weer duidelijk dat mijn intuitie heel goed is .In een gesprek afgelopen Zondag vertelde ze iets waarvan ik al direct dacht het klopt niet maar ik liet het voor wat het was  .Ik vertelde wel mijn gevoel tegen de man hier en die had zoiets van tja!. Gisteren vroeg ik haar om de waarheid omdat ik voelde dat het niet klopte en ze beaamde mijn gevoel .Wat toch fijn is dat ze mij niet lastig wilde vallen en ook niet graag over het gebeurde wilde praten .Dat doet ze nu wel vaker gewoon niets zeggen om mij niet ongerust te maken .Het enige wat ik vraag is vertel de waarheid en praat er eventueel later over en dat is de afspraak nu tussen ons .Het gaat nu goed tussen ons met geven en nemen en we doen ons best , het was lief toen ze me vertelde Mam je bent zoveel '' zachter '' geworden en dat raakte me .Ik ben ook veel rustiger nu en maak me niet meer druk om dingen die ik niet kan en wil veranderen en dat is de juiste manier .Maar ik heb nu eenmaal een heel scherpe intuitie en observeer mensen altijd want dat is de aard van het beestje zeg ik maar zo want een bord voor mijn k*p heb ik nu eenmaal niet en dat is niet te veranderen .Maar ik kan nu dingen loslaten en langs me af laten glijden en dat is een heel grote stap in de goede richting Daar heb ik dus geen psycholoog voor nodig ,ik doe het rustig aan op mijn eigen manier 
Liefs Elisabeth

3 opmerkingen:

  1. Gelukkig doe je goed. Als maar rustig blijft. Dan kunnen jullie ook beter met de elkaar praten. Je dochter komt ook wel eens goed. Wat dingen niet klopte. Maar goed het is zo belangrijk dat jij rustiger bent geworden.Gewoon klein beetje negeren. Heel fijn dat geen psycholoog nodig hebt. Je moet eigen manier kunnen vinden. Dan komt ook goed met je.Je gedicht zegt precies goed. Lekker avond genieten. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry. 💛

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dingen loslaten is soms nodig Elisabeth.
    Rustig aan op je eigen manier, super goed!

    Fijne zomerdag.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een hele mooie
    en ik vraag mijn tot op de dag van vandaag
    wat ik ooit verkeerd heb geschreven , ben me nog steeds van geen kwaad bewust
    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...