donderdag 28 juni 2018

Poezen


Ach ja poezen ,ik zou er wel meer willen hebben maar ja dat gaat niet lukken .Onze Mikki is een echte Diva en ik ben bang dat ze niet snel een andere poes zou accepteren .Maar ook de man hier thuis gaat er niet in mee.Dochter had er 10 en inmiddels nog 5 en wat was dat een feest als ik daar kwam .Knuffelen kroelen en vasthouden iets wat ik bij Mikki dus echt niet mag ,mooi niet !
Vanochtend deze foto op FB van mijn dochter en dan smelt ik .Die kleine Sparky  een echte vrij doos die constant kusjes wil en dat wel even duidelijk laat weten en desnoods voelen .De mooie zwart/witte Bacardi die jaren alleen in de keuken of de hal durfde omdat hij niet met de andere katers overweg kon .Nu is de rangorde veranderd en Bacardi is helemaal bijgekomen en ligt elke dag heerlijk op de bank zoals nu samen met Sparky .Maar ja niets liever dan mijn eigen meisje natuurlijk .
Liefs Elisabeth 


10 opmerkingen:

  1. Heel lief om te zien.. Ben geen kattenmens en al helemaal niet dol op vreemde katten. Hier bij de B&B lopen er ook 2 rond, ik negeer ze en ze blijven nu weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan heb je geluk Trees want eestal gaan ze juist naar mensen die niet van katten houden.Mijn schoonzus vond poezen vies en ja hoor onze poes ging altijd bij haar op de rugleuning van de bank liggen .Ook een kennisje die echt bang was voor poezen ,tja onze Kim vond juist haar heel erg interessant . Nog veel plezier daar en danzonder katten om je heen haha
      liefs xxx

      Verwijderen
  2. Je hebt gelukkig nog "lease-katjes"om te knuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief om te zien. Vaak kunnen poezen niet elkaar wennen. Het moet voorzichtig mee om te beginnen. Echt schattig om te zien. Ik vind poezen lief. Als ik op de straat ziet dan ga ik voorzichtig aaien. Maar niet alle katten doen dit. Leuke foto's.
    Fijn weekend gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige foto's!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals je weet, ben ik ook een echte poezenfan. We kunnen niet zonder, we hebben er twee en dat zijn goede vriendjes samen.
    Geniet maar lekker van je mooie eigen poes en die van je dochter!
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, lief die poezenkopjes.
    Altijd zo gezellig als onze Milly op schoot komt liggen.
    En ze me opwacht als ik thuis kom.

    Geniet ervan Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh als ik dat zie smelt ik weer elizabeth, ik wil ook weer een poes, ik mis Rufus og steeds,
    maar ja, mijn mannen blijven niet uit de kattenbak, en dus staat die boven, maar dat is niet te doen.... dus ik wacht nog maar even :-)
    heerlijk hé, poezen knuffels ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier kan ik uren naar kijken, wat kunnen die luiaards toch genieten....
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...