zaterdag 30 juni 2018

Zwijmelen op Zaterdag - Too Young To Know - Adam Gregory



Ik vind dit nog altijd zo'n lief en ontroerend nummer .Hoezo te jong ? Zelf was ik 16 toen ik mijn man ontmoette en het voelde direct goed .Ook door mijn ouders werd hij heel snel geaccepteerd en vooral mijn moeder was helemaal weg van hem .Nooit heb ik getwijfeld aan mijn liefde voor hem en nooit hebben mijn ouders ons in de weg gestaan wat betreft onze relatie en daar ben ik altijd heel dankbaar voor geweest .De avond dat [ mijn toen verloofde]  ging vragen of we mochten trouwen aan mijn Vader [ Moeders wist het al ] was zo ontzettend spannend .Het antwoord van mijn Paps was ,als je maar goed voor mijn Dochter zorgt. 18 was ik toen we trouwden met volle toestemming van mijn ouders ,zo kan het dus ook .En ja al bijna 49 jaar  heel gelukkig met elkaar .Dus niks te jong ,of was ik gewoon al heel volwassen voor mijn leeftijd ? Ach wat maakt het uit want ik ben nog steeds zo blij met mijn maatje !
Liefs Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. Geweldig,als je elkaar zo lang kent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem6/30/2018

    Heerlijk nummer bij jullie prachtige keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk nummer!
    Inderdaad grappig dat wij allebei over onze verkeringstijd zwijmelen. Een mooie tijd. Hoezo te jong.Je weet het gewoon, hij is de ware! Ik was nog net 17 en Hubbie 20. 20 en 22 jaar oud of jong toen wij trouwden, nu al bijna 43 jaar geleden.
    Zo jammer dat ik dat briefje niet meer heb. Nog wel een foto uit die tijd met op de achterkant: "De gelukkigste man van de hele wereld". Met een hele jonge Hubbie.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig nummer om te luisteren. Je hebt wel goeie genomen. Wat fijn dat je zolang elkaar kent. Erg leuk om te weten. Zonnige weekend gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooiii nummer. Wij hadden dan niet het 'geluk' van instemming van wederzijdse ouders maar ik was 14 toen ik manlief ontmoette... en as december vieren we onze 35e trouwdag.. afgelopen mei waren we 41 jaar samen...

    Heerlijk hoe je eigen gevoel het altijd bij het juiste eind heeft he?

    Lekker blijven genieten hoor. Liefde is het mooiste dat een mens kan krijgen, ik noem het altijd mijn Godsgeschenk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor deze tijd is het best jong maar of het nou zo slecht was weet ik ook niet. We waren vroeger misschien wat eerder kind af. Mooie zwijmel 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk verhaal en zo bijzonder dat je al zo jong en zo snel zeker wist dat het de goede was. Ik wens jullie nog heel veel liefde en geluk samen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijk nummer aan een mooie herinnering, die niet uitkwam ;-) . Want je wist het wel! Ik dacht het ook te weten. Helaas liep het anders. Ik wens jullie nog heel veel mooie, gezonde jaren samen! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kan altijd he zo jong en nog samen ... je ziet het wel bij jullie

    We zijn terug vzn een weekendje Ardennen en mijn ver woordjes schreef ik dazr

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach wat een lief verhaal, ja leeftijd heeft niks met liefde te maken hé, soms weet je gewoon dat "dit"het is..

    mooi nummer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Elisabeth,
    een prachtig nummer waar ik dan ook weer even heerlijk naar eb zitten luisteren :-) Grappig dat jij ook trouwde met je 18e. Ik was ook net 2 weken 18 toen ik trouwde.
    Grappig zoals je vader reageerde en ja,.....natuurlijk wist moeder het al. Is vaak al wel zo hé :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor mij onbekende zanger, wel een goeie. Tja, de een heeft direct de juiste partner gevonden, de ander heeft meer ervaring nodig, en zelfs dan kan het op den duur uit elkaar lopen. Fijn te zien dat het bij jullie zo goed gaat, en al zo lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via via komt ik op jou site en hoor dat prachtige nummer, mooie tekst even genoten. Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geluk heb jij dan he!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Elisabeth,

    Dat zijn al heel wat jaartjes samen, dan zal het verder ook best wel lukken als ik het zo lees.

    groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...