zaterdag 2 juni 2018

Zwijmelen op Zaterdag - These Lips Don't Know How to Say Goodbye - Doug Stone



Zo af en toe kijk ik eens naar de kast met mijn CD's die inmiddels op zolder staat en er is nog niet eens de helft meer over van wat ik had .Jaren geleden al veel opgeruimd want al die honderden cd's draaide ik toch nog nauwelijks .En nog niet zo lang geleden weer heel veel naar de weggeef winkel gebracht ,zo heeft iemand er hopelijk nog plezier van .Maar CD's als van deze man die mogen blijven want ja ik ben nu eenmaal dol op dit soort zwijmel muziek.
Fijn weekend ,Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Elisabeth,
    Wij doen het ook wel eens opruimen. Sommige dingen zetten wel eens op de marktplaats. Dan zijn ook zo weg.Ferry had ook niet zo lang gelden ook opgeruimd van cd en nog opgeruimd. En weg gedaan. Meestal is altijd wel zo niet meer daarna luistert. Je hebt groot gelijk dat ander plezier van hebt. Deze zwijmel muziek is prachtig om te luisteren. Fijn weekend. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zwijmel de zwijmel elisabeth prachtig :-)
    ik zie je gaan door de huiskamer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem6/02/2018

    Heerlijke zwijmel. Echt jouw stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan ik me voorstellen Elisabeth.. nooit wegdoen dit soort werk! Het is weer een heerlijke zwijmel! Dankje!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. CD's opruimen zou hier ook handig zijn maar om de 1 of andere reden komt het er steeds niet van ...
    Kan me voorstellen dat je dit wilt houden .

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie zwijmel
    hier ook veel cd's waar bijna niet meer naar geluisterd wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die moet je er in houden; echt een superzwijmel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief filmpje erbij. Snap dat je deze wil houden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...