woensdag 28 november 2018

Gevoelens

Het was een beetje een wirwar in mijn hoofd maar het word alweer een stuk beter . Gisteren naar de kapper geweest en daar word ik altijd blij van ,lekker bijkletsen en mijn haar goed geknipt .Even een uitstapje naar de Erica winkel een klein flesje parfum gekocht wat ik graag wilde en de man roept steeds wat ruik je toch lekker .Onderweg zie ik veel huizen waar al kerstbomen staan en ik vind het zo gezellig .Zonet liep ik over ons winkel ''pleintje'' en het raam in het Eetcafe is zo mooi versierd met lichtjes en lantaarns met kaarsen dat ik kriebels krijg .Mijn Winterpopjes staan al gezellig in de huiskamer en er zijn er afgelopen tijd een paar heel leuke bijgekomen .Ik denk dat ik komend weekend een begin ga maken en misschien gaan we de boom wel zetten ,ik heb zin in een boom met veel lichtjes en die mooie gekleurde ballen en een huiskamer vol kerstmannetjes .We zijn bijna zeker met zijn tweetjes maar dat maakt niet uit . Nog even dank jullie voor de lieve reacties op mijn vorige blog
Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Anoniem11/28/2018

    Schattige poppetjes. Bij mij kriebelt er nog niets. De boom blijft nog even in de kelder staan. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier al een paar weken kriebels maar ik mag pas 1 december van mezelf. Heb net allemaal kadootjes gekocht voor vriendin van stiefzoon en mooi ingepakt bij de open haard neergelegd waar al het een en ander ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Feestdagen komen eraan. Overal ziet al aankomen met feestversiering. Wat fijn dat je wat beter voelt. Lichtjes en lantaarn is ook heel gezellig. Kriebels hebben veel mensen. Afgelopen weekend hebben veel mensen al echte kerstboom gekocht. Omdat alles tegelijk krijgt. Lichtjes in boom is ook gezellig. Foto er boven is zeker leuk om te zien. Gewoon doen. Fijne avond. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het buiten donker wordt, gewoon je eigen licht (in alle opzichten) maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahhhh wat fijn om te lezen Elisabeth,
    leg jezelf maar lekker in de watten hé.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch die gezelligheid. Ruik maar lekker door, dat is fijn om lezen ;-) grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk knus Elisabeth.
    Warme lichtjes en kleurige versiering.

    Genieten meis.

    Fijn weekend alvast.
    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weekendgroetjes en het beste! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker toch om jezelf af en toe even te verwennen :-)
    ik heb mijn huis ook vol lichtjes en maar een heel klein boompje bij het gedenkplekje van Jahnay. Dit omdat hij zo gek was op de lichtjes en de lichtjes in de kerstboom. Ik kan het echter nog niet opbrengen om een grote kerstboom op te zetten. Daarom mijn huis met héél véél lichtjes :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...