donderdag 15 februari 2018

Nog een keer dan

Afbeelding van Internet 
Nog een keer schrijf ik erover ,mijn ogen .Ik heb het gevoel dat ik in een totaal andere wereld leef en een lichte en heldere wereld die ik lang niet gekend heb .Bijna elke dag zie ik dingen en vooral kleuren waar ik zo verbaasd van ben  hoe fel ze zijn .Kleuren zijn opeens zoveel mooier en vooral veel feller en zeker de kleur Geel . Wel heb ik een paar lipsticks weg gegooid want oei die waren toch best erg fel van kleur en oef ik zie nu mijn rimpels wel beter maar ach dat is niet zo erg zeg ik maar zo .Ook had ik jaren lang altijd erg rode ogen en ook dat is verdwenen en zien mijn ogen er weer gewoon uit .Ik zie redelijk helder maar er moet wel een bril komen voor veraf en dat is wat de oogarts ook verteld heeft .Tot nu toe red ik het redelijk zonder bril .Fel licht en zonlicht is nog heel lastig maar ach ik heb 7 zonnebrillen in huis van mijn dochter dus daar red ik me wel mee. Ik moet nu regelmatig een leesbril op en dat is dan weer minder fijn maar ach dat is niet het ergste . Nog een paar dagen mijn Linker oog druppelen en dan op 5 Maart de eind controle en dan snel naar de Opticien .Het viel niet altijd mee maar wat ben ik blij dat ik dit heb laten doen .
Liefs Elisabeth 

12 opmerkingen:

  1. Anoniem2/15/2018

    Ik was ook zo blij met mijn nieuwe oogjes na de staaroperaties. Gelukkig heb ik nu alleen een leesbril nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wat een verandering Marja ,ben nog steeds verbaasd .

      Verwijderen
  2. fantastisch elisabeth, is het zo of lijkt het maar dat je lettertjes zo klein geworden zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. al een paar keer geprobeerd de letters aan te passen maar dat lukt blijkbaar niet

      Verwijderen
  3. ha die Elisabeth
    kan wel zien aan die kleine tekst , dat jou ogen het weer zeer goed doen hihi
    dus nu nog een nieuwe bril voor veraf , zonnebrillen heb je genoeg :)
    ja mooie pps onder die beestjes hé
    jij nog wat slapen op de dag , stap voor stap naar totale fitnes
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yep de oogjes doen het goed maar het aanpassen van de letter grote niet pfff

      Verwijderen
  4. Ik had toch wel enige moeite met de kleine lettertjes hoor al heb ik pas een nieuwe bril met leesgedeelte erin en ook mee kleuring erin als het zonnetje eens zal schijnen. Maar ook een andere erbij zonder mee kleurend glas want met die andere was het niet gemakkelijk fotograferen. Dan ging de bril weer af en ja dat was ook niet goed voor de ogen. Ik kan dichtbij ook perfect lezen en had dus ook voor veraf een bril nodig. Wens je gezellige dagen en hoop dat lettertjes spoedig weer de oude stijl hebben.



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ben ik ook van plan Tine om zelfkleurende glazen in mijn nieuwe bril te nemen want ik kan slecht tegen fel licht

      Verwijderen
  5. fantastisch elisabeth, ik kan weer lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig maar Dien want die kleine lettertjes is echt niks !!

      Verwijderen
  6. Wat fijn dat de staaroperaties achter de rug zijn! Men zegt wel dat het niks voorstelt maar het heeft beslist impact. En, zo te horen, had je toch wel wat lastige bijwerkingen, die gelukkig haast voorbij zijn.
    Zelf had ik ze 15 jaar geleden al en mijn man had de laatste staaroperatie vorige maand. Ik druppel dus al een aantal weken mens en poes ;-)
    Ik kan me voorstellen dat je dagelijks nog weer verrast bent over de kleurige wereld, die je weer goed kan waarnemen. Fijn, dat je de moed kon opbrengen het te laten doen!
    Zelf heb ik een hekel aan de meekleurende glazen. Ik werk met opklapzonnebrillen en draag mutsen met klep in de winter en petjes in de zomer. Ik probeer dan wel een beetje leuke uit te zoeken :-)
    Hartelijke groet van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat je het liet doen Elisabeth.
    Straks met het voorjaar extra genieten van de mooie natuur om je heen.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...