zaterdag 24 februari 2018

Zwijmelen op Zaterdag - Brad Paisley - Wrapped Around


Het was een Zondag middag en er werd ons gevraag of Britt even een uurtje of 2 bij ons kon zijn want schoondochter en zoon wilden naar het ziekenhuis waar een vriendin van schoondochter lag en daar mochten geen kinderen bij zijn . En natuurlijk was het goed. Britt was helemaal dol op dansen en dat heeft ze zonder twijfel van deze Opa en Oma want ook wij zijn echte dansers .Ze wilde graag dansen dus ik zocht even een CD met  ''leuke ''muziek en wat heb ik samen met haar gedanst ,de kleine 5 jarige donder gaf precies aan wat ik moest doen en deze Oma deed keurig mee .Een leuke herinnering .
Liefs Elisabeth 

18 opmerkingen:

  1. wahahhaha dat zal een leuk gezicht zijn geweest elisabeth :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten Dien ,ik ben een goede ''leerling'' haha

      Verwijderen
  2. Anoniem2/24/2018

    Wat een zalige herinnering. Dit is ook echt een nummer om op te swingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kon opa dat niet filmn dan, ik had het graag gezien ;-)

    En ja bij deze muziek kan niemand blijven stilzitten toch.
    Fijn weekend, dans door het leven meis ,, h et is je zo gegund. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet aan gedacht jammer genoeg ,zo een leuke herinnering zijn .

      Verwijderen
  4. Wat zie ik dat zo voor me. Fijn he...gewoon spelen als en met een (klein)kind, zonder gehinderd te worden door dingen in je hoofd. Wens je nog veel van dit soort genietmomenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat dit een heel erg leuke herinnering is! Zo fijn om dingen te doen met je kleinkind. En dansen is altijd ontspannend en genieten! Héééérlijke muziek Elisabeth!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een van de mooiste die ik aan Britt heb Trees . Nu is ze bijna 13 en tja ik weet hoe ze er uitziet en zie haar dansen op You Tube en daar '' mag '' ik het mee doen op een kort gesprek na vorig jaar .That's Life zeggen we dan maar weer .Liefs Elisabeth

      Verwijderen
    2. Heel jammer hoe het leven kan lopen hè. Ze zoekt jullie vast wel weer eens op als ze wat ouder is. Hoop ik zo voor je! Liefs XXX

      Verwijderen
    3. We wachten maar af Trees ,het is nu eenmaal niet anders .Maar de herinnering is gewoon leuk !
      XXX

      Verwijderen
  6. Klinkt goed; weer een onbekende voor mij. Bij je verhaal dacht ik aan onze kleindochter die helemaaal gek was van K3 toen ze drie was en toen met oma naar een live-concert is geweest. Ik zie haar nog staan dansen hier, bij ons thuis, voor de TV! Inmiddels is ze 13...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk je verhaal . Onze kleindochter was ook helemaal gek van K3 en op die muziek werd gedanst in haar eerste dansgroep , dus op die muziek danste deze Oma ook regelmatig mee . Nu word ze in April ook 13 en doet met haar groep aan wedstrijd dansen .

      Verwijderen
  7. Wat super fijn moet dat zijn zo samen dansen

    Ik kan al even niet reageren bij jou .. moest het nu weer niet lukken stuur ik je een mailtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar en zalig, mijn Petekind Marie-Sofie (3 jaar) zou hier zeker nier op blijven zitten en vrolijk staan huppelen en dansen. Ik vind die muziek zelf ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kan me voorstellen, dat die 2 h snel voorbij waren

    een echt dansnummer ook

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...