maandag 19 februari 2018

Verdrietig

Vandaag zag ik dit bericht en het maakt me heel erg verdrietig .Zoveel jaren hebben we bij hem gedanst en wat was het een kanjer in les geven en wat heb ik veel van hem geleerd .Maar ook een echte dondersteen was het ,soms met veel kritiek en een heel eigen mening die pittig kon zijn  .We hebben samen zoveel plezier gehad en ik kon met hem heerlijk babbelen over de Country muziek en de vele artiesten .De vele dansavonden ,de gezellige Koempoelans op Zondag ,teveel om op te noemen ,wat zal hij gemist worden Ik ben er stil van .
Elisabeth

5 opmerkingen:

  1. Anoniem2/19/2018

    Sterkte. Koester de herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe ik Marja maar dit kwam wel even flink binnen !

      Verwijderen
  2. Jammer toch hè, weer een stukje verleden dat verdwenen is... Sterkte! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sterkte gewenst elisabeth,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die Elisabeth
    hoe ouder wij worden , hoe meer van deze berichten , en ze doen allen pijn :(
    geniet de fijne herinneringen en blijf er niet te lang bij staan
    ik ben weer aardig uit gerust en neem nog meer rust hoor , wil fit en monter blijven :)
    vandaag was ook hier een wat grauwe dag , maar niet echt slecht
    ik heb nu nog een gaskachel staan , over een week of 3 ook hier CV , en ik wil het ala minuut op 20 graden , vertel jij dat maar aan het " meisje "
    voor nu zeg ik
    slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...