zondag 11 februari 2018

Ook zij is er even niet

Soms is er zo'n moment dat Mikki verdwenen lijkt te zijn .Nergens te vinden is ze dan .Tot de man opeens een klein pootje ziet wat tussen het dekbed uitkomt. Het is HAAR dekbed lekker zacht en dubbel gevouwen waar ze altijd heerlijk op slaapt boven bij de baas ,maar dit keer wilde ze toch wat meer warmte blijkbaar en was er heerlijk helemaal tussen gekropen .Rare kat ! 
Zelf ben ik er weer ''een beetje ''  misselijk moe en heel slapjes ,maar dat komt wel goed .Het was flink raak dit keer zoals bij velen van ons .
Liefs Elisabeth

6 opmerkingen:

  1. verstoppertje spelen is leuk
    veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, leuk Elisabeth.
    Poesen verstoppen zich graag op warme plekjes.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Elisabeth
    ik kan Mikki geen ongelijk geven hihi
    blij te lezen dat je weer langzaam aan wat fitter wordt
    ik was afgelopen weekend in Friesland en ook daar zieken , en flink pppfffttt
    ik zelf liep er gelukkig niks op , ja wat last van de schouder , maar dat lijkt ook al afgezakt te zijn , gelukkig maar
    gister 5 wijken gelopen bij heerlijk weer , vandaag 3 nog eens over bij nog beter weer , puur genieten is het buiten , maar pas jij nog maar wat op
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mogge Elisabeth
    ik hoop dat de slaap je verder goed heeft gedaan
    opdat je de dag weer aan kan
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig hoe dieren hun weg gaan, ook voor mensen is slapen supergoed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die Elisabeth
    en al bijna 100 punten fit weer
    nee het weer was vandaag niet zo mooi , al klaart het nu lekker op
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...