zaterdag 3 februari 2018

Zwijmelen op Zaterdag - Lee Ann Womack & Mark Chesnutt -- Make Memories With Me


De eerste keer dat we met een paar mensen  van onze country dansgroep naar ''het grote''  country evenement De Western Experience in de Brabanthallen gingen .Het was een geweldige dag ,zoveel muziek en een mega dansvloer en ja natuurlijk de vele kramen daar. Maar mijn voorkeur ging natuurlijk uit naar de CD"s want in mijn woonplaats was weinig of niet te vinden en we hadden nog geen internet .De eerste CD die ik kocht was de CD van Lee Ann Womack en de dame van de kraam verzekerde mij dat ik eerst dit nummer moest luisteren omdat het zo mooi was ,en ik vind het nog altijd mooi .Mooi zijn nog altijd ook de herinneringen aan die leuke tijd .Ik kom later bij jullie luisteren ,het griepvirus heeft ook mij te pakken helaas
Liefs Elisabeth 

16 opmerkingen:

  1. Wens je beterschap en hoop dat je muziek helend werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi naar de muziek om te luisteren. Prachtig! Wat vervelend dat je ook griep te pakken heeft. Onze moeder is ook griep te pakken. Goed ziek! Voor jou beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg... ik denk in beelden en zie jou al temidden van een grote groep dansen ;- )

    Fijn weekend.

    PS...vorig blogje van je, wat fijn!! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap, goed uitzieken. Mooie zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! Ik hoop dat deze muziek je daar een beetje bij helpt, ik kan het wel waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi de zwijmel, minder mooi dat je de griep te pakken hebt. Beterschap, lekker uitzieken. Hij duurt gewoon lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt prachtig, de verkoopster had gelijk! Krijg er tranen van in mijn ogen!
    Beterschap lieve Elisabeth.. het griepvirus plaagt er meer uit de zwijmelgroep..
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem2/03/2018

    Prachtig nummer. Ik hoop dat je snel weer beter bent. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap! Goed uitzieken. De griep blijft lang hangen. Zorg goed voor jezelf.
    Prachtige muziek.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh jeetje elisabeth beterschap gewenst, het grijpt razendsnel om zich heen hé, hoop dat het gauw weer over is bij je,
    mooi nummer vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie zwijmel Elisabeth
    ik hoop dat je ondertussen al weer wat fitter bent
    en hoe gaat het met de ogen goed vast en zeker
    slaap wel groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. voor ik afsluit toch ff kijken , vind het maar stil hier
    ik hoop al is wel
    slaap wel grot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha die Elisabeth
    dus jullie zijn flink ziek van de griep
    en ook nog wat last met de ogen pppffftt
    ziek het goed uit hoor
    wens jullie van harte beterschap
    lieve groet , Karel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat het ondertussen al wat beter met je gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog beetje ziekjes? Of gaat ietsje beter met je? Nog beterschap gewenst.
    Fijne avond.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wens je heel veel beterschap, drink voldoende en ziek maar goed uit. Lieve Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...