dinsdag 19 februari 2019

CBD olie en slaapmiddel

Poeh tis weer even heftig op dit moment .Nu bijna 14 dagen weer heel voorzichtig bezig met CBD Olie .Begonnen met 1 druppeltje 2.75 % en nu sinds een paar dagen 2 druppels .Geen grote verandering door de olie en natuurlijk verwacht ik dat op dit moment ook niet .Behalve dat ik in de nacht wat minder paniekerig was leek het. Vorige week Donderdag ging de man even mijn medicatie uit de kluis halen bij de huisarts ,maar geen Temazepam huh ?Nee dat recept was er niet dus even naar de andere kant waar de dokters assistentes zitten en ze stuurde het recept weer opnieuw door .De volgende dag weer geen recept en bij de Apotheek werd gezegd dat ik teveel gebruikt had en contact op moest nemen met mijn huisarts .En dan word ik heel dwars en dacht vr**t ze zelf maar op ,ik hoef ze niet eens meer en doe het wel zonder . En wow dat is heftig kan ik wel zeggen .4 nachten bijna niet geslapen en ook het paniek gevoel was weer meer aanwezig .Nu afgelopen nacht [  5 ] en yess ik heb wat uurtjes kunnen slapen .Rond 5 uur werd ik opnieuw wakker en was ik heel erg onrustig dus een halve Oxazepam [ dus 5 mg ] genomen en toen weer doorgeslapen tot half 8 . Ik ben moe en wat bibberig en zo af en toe moet er even een flinke huilbui uit maar ik heb hoop dat het allemaal gaat lukken want het is gewoon afkicken en dat kost pijn en moeite .Gelukkig heb ik zo'n ontzettend lieve man die me troost en knuffelt als het even niet gaat en trots op me is dat dit al 5 nachten gelukt is .Ik wil gewoon zo graag van die chemische rommel af ! Mag ik van jullie ook een duimpje want ik wil zo graag dat dit goed zal gaan
Liefs Elisabeth 

17 opmerkingen:

  1. Ik duim voor je met alles wat ik heb (duimen, vingers, tenen, ...). Ik weet wat je doormaakt. Ik heb zelf al talloze keren geprobeerd van die chemische rommel af te komen maar mij lukt het niet. Ik ben al in paniek als ik nog maar één doosje pillen in reserve heb! Nu ben ik weer aan 't afbouwen. Heb ik al zo vaak gedaan en als ik dan weer een paar nachten nauwelijks geslapen heb, dan pak ik toch weer meer. Het is echt een straatje zonder eind. Heel veel respect dus voor jou dat je het zomaar 5 dagen al volhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo herkenbaar Myriam dat paniek gevoel ,altijd de gedachte red ik het wel met wat ik nog in huis heb en opeens had ik daar zo genoeg van .Dank voor je reactie

      Verwijderen
  2. Zet m op lieverd. Dikke duim want ik durf niet wat jij wel durft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe mijn best Helene en hoop dat het goed zal gaan ,maar het is zo moeilijk .Liefs xx

      Verwijderen
  3. Wow Elisabeth, dat is zeker afkicken! Ik hoop echt dat je je straks beter voelt en zeker als je het zonder dat chemische spul gaat lukken! Hoop dat de CBD in ieder geval een beetje bijdraagt nu! Succes, sterkte, liefs en een knuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al helpt de CBD maar een beetje Trees om minder angst en paniek gevoel te hebben .Ik doe het heel rustig aan en wie weet ? Hoop doet leven toch !

      Verwijderen
  4. Anoniem2/19/2019

    Ik wens je heel veel succes. Je bent een kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marja .Ik begrijp ook mijn huisarts nu nog beter waarom hij niets voorschreef destijds want het verslavingsbeest ligt op de loer en wint het .Ik hoop dat ik het zal redden met hulp van mijn man .

      Verwijderen
  5. Dapper van je. Paniek is heel erg. Maar met behulp van je man en je doorzettingsvermogen gaat het zeker lukken. Ik duim voor je. En ik denk aan je. Je bent een topper!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Elisabeth,

    Wauw dat is zeker afkicken. Heel goed van jou. Rustig afbouwen is beter optie. Knap dat je dit doorzet. Eindelijk ben je straks rotzooi vanaf. Ik wil je succes wensen. En vooral sterkte. Fijne dag.Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAt goed,dat je dit probeert! Ik zal voor je duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. och lieve menske toch, je krijgt van mij alle duimen die je nodig hebt, "jongens kom eens hier" ja baasje wat is er.. steek je duimpjes eens omhoog, .. zó baasje, ja zo jongens, goed gedaan en zo blijven houden hé, tot het beter gaat met elisabeth :-)

    zie je mijn jongens al duimen voor je en mij..... dat zijn er 6 hé :-)
    dikke knuffel
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je redt het meis, samen met je man.
    Mijn beide duimen omhoog!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie allemaal voor de lieve woorden en de duimpjes .Ik had een moeilijk nacht en ben heel erg moe ,daarom doe ik het even niet persoonlijk bij jullie allemaal .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je doet heel erg je best, ik hoop en wens dat het je gaat lukken. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb twee duimen en die krijg je beiden van mij. Je bent sterker dan je denkt, je moet alleen genoeg vertrouwen hebben en alles komt goed! Ik wens je hierbij dat het lukt en dat je voorgoed van je paniekaanvallen verlost wordt!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Poe, dat lijkt me inderdaad heftig! Wat fijn dat je kan je daar zo goed in steunt, maar alle beetjes helpen natuurlijk, dusse: duimpjes voor jou! go Elisabeth, het gaat je lukken!🍀

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...