dinsdag 12 februari 2019

Ken je dat gevoel ?

Ken je dat gevoel? Je gaat naar het asiel omdat je graag een poes wil adopteren .Tja je kijkt naar die mooie poezen die er rond lopen want die trekken toch vaak de meeste aandacht als ik eerlijk ben .Maar dan word je door de verzorger gewezen op een klein poesje wat zielig op een plankje ligt al zeker 3 maanden lang omdat ze zo bang is voor de grote katers waar ze steeds meppen van krijgt .Die plek geeft haar blijkbaar een beetje een veilig gevoel Geen poes die opvalt ,gewoon en onopvallend klein Gypertje ..Als je haar aait wrijft ze tegen je hand met haar wang keer op keer ,de brokjes die je bij haar op dat plankje legt eet ze gretig op .En dan weet je het , dit meisje is voor ons .Inmiddels is het een echte Diva geworden en ze verdient het om verwent te worden .Dat ze heel veel meegemaakt heeft is na al de jaren nog steeds duidelijk te merken aan haar gedrag  .Ik moest er aan denken vandaag omdat deze kleine dame erg dwingend aandacht ''eiste'' en ze mag dat altijd ! Voor ons de mooiste de liefste en uhh eerlijk gezegd de meest lastige poezel die je maar kunt bedenken .Maar wat houden we van haar !
Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. Mooi dat jullie haar adopteerden. Ze heeft het vast en zeker heel erg goed bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bofkont dit schatje dat ze zichzelf mag zijn bij jullie .
    En ja verliefd worden op een dier bestaat gewoon in mijn ogen een liefde die niet meer overgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi dat je haar heb genomen en het is ook geen wonder dat ze om aandacht vraagt. Waarschijnlijk heeft ze nooit echte liefde gekend en wil dit vasthouden bij jullie. Mooie poes en elk dier verdiend liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem2/12/2019

    Dat is echte liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhh dan heeft ze bij jullie haar gouden mandje gekregen wat fijn joh....
    ja stapeldol ben je op je beestjes, daar mag niks mee gebeuren :-) dat begrijp ik erg goed :-)

    fijn hoor elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat ze een tweede kans heeft gekregen bij jullie! Hoop dat jullie nog lang kunnen genieten van de lastige poezel ;-)
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto! Dat zegt alles. Ze heeft geboft met jullie.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heeft ze geboft met jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat gevoel kan ik me helemaal voorstellen! Ik zou dan ook die kat kiezen inderdaad. Wat fijn dat ze bij jou een goed thuis heeft gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elisabeth,

    Ook een assepoes heeft haar bekoringen!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onze poes komt ook uit het asiel Elisabeth.
    En het is zo'n schat en ze krijgt net als de jouwe veel aandacht.
    Dat mag van ons toch:)

    Geniet ervan.

    Fijne dag met een lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze poes treft heel goed bij jou. Heeft daar heel goed naar de zin. Prachtig poes om te zien. Je zult heel veel plezier hebben. Ik wens jou fijn weekend. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben blij voor deze poes dat jullie haar een liefdevolle thuis hebben gegeven. :-D Wees zeker dat ze jullie ook erg dankbaar is ook al heeft ze nog steeds veel aandacht nodig! Het is een mooie poes en jullie mogen trots zijn op jullie zelf en op de poes!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tis send beauty... En ja, ik ken dat, zo'n Poezenrest dat jou gewoon uitkiest, in plaats van andersom 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...