zondag 24 februari 2019

En weer een paar dagen verder





Zo even verder met het afkick ''dagboek'' Inmiddels van de CBD olie 1 druppeltje meer dus nu 3 .Soms twijfel ik maar het lijkt een klein beetje te helpen om iets minder angst te ervaren  . Ik ben nog steeds mega onrustig en soms vliegt de angst me naar de keel . Maar er zijn nu ook de rust momenten waarin ik denk yess yess  ik ga het redden .Slapen is nog altijd best moeilijk maar ik krijg af en toe wat meer slaap en dat had ik niet verwacht .Wat opvallend is dat ik dan geen nachtmerries heb en heel weinig hoofdpijn nog ,hoofdpijn had ik mega veel eigenlijk vaak dagelijks  .Deze week is mijn eigen huisarts niet op de praktijk en dat motiveert om door te gaan  .We hebben 4 huisartsen op de praktijk en hij is de enige die mij echt kent vanaf het moment dat hij bij de praktijk kwam en ook mijn geschiedenis kent inmiddels  .De ene vrouwelijke jonge arts heb ik een paar keer gesproken tijdens het telefonisch spreekuur en ik weet van mijn dochter dat ze erg goed is blijkbaar .De andere twee ken ik helemaal niet  .Maar Tom is toch mijn favoriet haha .Ik ga nog even door met de strijd dus en met hulp van de liefste man ter wereld ! Elke dag zegt hij ,als je me nodig hebt ben ik er en ik mag hem zelfs wakker maken in de nacht  ,zo lief !
Liefs Elisabeth 

14 opmerkingen:

  1. Anoniem2/24/2019

    Ik vind het heel knap wat je doet. Succes! Ik duim voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je nu aan het doorzetten bent en het gaat lukken.
    Reageren doe ik zelden op je blog maar nu vond ik het zeker nodig om je het beste te wensen en verder goed nieuws te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lot ,lief dat je nu wel even reageert ,doet me goed

      Verwijderen
  3. kijk :-) dát is nog eens lief van hem hé.
    Elisabeth, ik heb alle vertrouwen in je

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Elisabeth.. wat goed zeg! Il vind het superdapper dat je zo doorzet. Hoop zo dat het echt gaat werken voor je! Hou vol meis! Dikke knuffel! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker heel lief van hem. Zo zie je maar weer om te helpen. Ik hoop van harte gaat dit lukken. Ik had vanmorgen nog nachtmerries gehad. Pfff... schrok enorm. Echt geweldig muziek. Ik ga zeker voor jou duimen. Fijne dag gewenst. Dikke knuffels voor jou. Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wens je sterkte met waar je doorheen gaat. Lijkt me zwaar, maar ook bevrijdend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat het gaat helpen, Elisabeth! Ik stuur je goede vibes toe! En bedankt voor je reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Judy en ja hoor het komt wel goed .Ik kom zeker vaker reageren op je mooie blog .

      Verwijderen
  8. Dat is inderdaad lief van je man. Het is altijd fijn om te weten dat je er niet alleen voor staat. Ik moest lachen om wat je schreef over jouw dokter Tom😉 Ik weet nog dat ik het vreselijk vond om een nieuwe huisarts te krijgen, dus ik kan het me wel voorstellen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel goed Elisabeth, het gaat vast lukken!
    Als het moeilijk wordt is jouw lief er!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je klinkt supergemotiveerd. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat er nu en dan wat rustmomenten zijn lijkt me een enorm positief en een goed teken. Hopelijk worden ze steeds langer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...