dinsdag 16 oktober 2018

De doorzetter

                            Nee dit gaat niet over mij maar over deze mooie Lila roos
               
                                                                 Sandra - Renaissance


                               Ik dacht dat de man haar ''vermoord''  had ,zo superkort gesnoeid


Langzaam gingen de paar stengeltjes toch weer uitlopen e verscheen het eerste blad


                                             Geen snelle groeier helaas deze schoonheid


 

Het duurt heel lang voor dat de grote dikke knoppen open gaan


Maar zijn ze eenmaal open is het echt genieten en ze ruikt zo heerlijk 


Nu in Oktober de laatste bloemen die staan te stralen en ze staat zo mooi bij de oude lantaarn ,gewoon blij mee

Dit was even een rozen groet en ik wens jullie een fijne week
Elisabeth 

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige rozen, ik ruik ze bijna hier. Heb het idee dat er weer iets verdrietigs gebeurt is in je leven. Als dat zo is heel veel sterkte en als het niet zo is, geniet dan lekker van de rust en je tuin.
    Bioscoop en heel veel andere dingen worden ook voor mij moeilijker om te bezoeken.
    De drukte, vaak iemand naast je of voor je die aan het eten is, popcorn of weet ik veel wat, o zo gezellig, de geuren, de onrust mensen die kletsen op hun telefoon kijken en weet ik veel wat. Soms maak ik me zorgen omdat er een dag zal komen dat het voor mensen zoals ik niet meer te doen zal zijn en ik wil zo graag omdat het mij in leven houd. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klopt Helene ,ik ben best heel verdrietig op dit moment en weetniet goed wat ik met de situatie aan moet .Komt tijd komt raad hoop ik
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat is deze rozen heel mooi om te zien. Vaak is het rozen moeilijk om te verzorgen. Dat weet ik van moeder. Die kreeg altijd bladluizen van. Maar bij jou ziet heel goed uit. Ik heb ook idee dat je verdrietig bent.Toch sterkte.
    Maar gelukkig ken jij toch mooie tuin genieten. In mijn inwendig ben ik ook verdrietig van. Met onze situatie. Valt niet mee. Maar ik moet wel door gaan. Hopelijk komt bij jou ook lieve Elisabeth.Ik wens jou toch mooie zonnige dag toe1
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben even verdrietig maar wat jullie zeggen is waar we moeten gewoon doorgaan.Ook voor jullie is het een moeilijke tijd .
      Liefs xxx

      Verwijderen
  4. Anoniem10/16/2018

    Prachtige rozen. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n prachtige roos vezacht de pijn in moeilijke tijden, Moeder Natuur omarmt je. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De trotse roos en ook de sterkste onder menige bloem. Mooie fotoserie. Heb ooit geschreven over de trotse roos want soms gelijkt een bloem ook op een mens. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach lieve Elisabeth, een troostbloemetje voor jou,
    het zit je niet mee, hé, er komen ook weer andere tijden voor je hoor, ik ben daar zeker van..

    voor nu een dikke knuffel van ons,
    en mijn complimenten voor je prachtige rozen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige rozen Elisabeth! Geniet daar maar zoveel mogelijk van! En sterkte, met wat er dan ook is.. Liefs en een knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig roos Elisabeth.
    Geniet ervan meis.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige sterke roos, net als jij. Sommige dingen zou je zo graag willen veranderen, maar dat kun je niet. Alleen maar je erbij neerleggen. Hoe moeilijk ook. Het vreet energie, je wordt er moe van. Maar ik weet dat je een hele lieve man hebt. Die je steunt in alles.

    Heel veel liefs en een knuffel, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die roos schitteert weer en dat is mooi.
    Dat mij een beetje denken aan het binnenkoertje bij mijn grootouders. Hou je sterk E ... maar zet door, net als die roos fleur je dan weer op. Het beste! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.... alleen die kleur al is geweldig! Je hebt echt supermooi en grote bloemen hier zeg. De man had hem dus niet van kant gemaakt hihi......
    Deze roos moet inderdaad wel heel sterk zijn als ie zich zo weer kan opwerken. Prachtig.

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...