maandag 8 oktober 2018

Terugblik met gedichten





                                                                                       Licht


                                                                        Tussen de schaduwen                  
                                                                        De vele lichtstrepen
                                                                        Rustig volg ik het licht
                                                                        Zoekend naar mijn realiteit
                                                                        Een lange eenzame tocht
                                                                        Zonder merkbaar begin
                                                                        Misschien zonder einde
                                                                       Kalm verdwijnt het duister
                                                                       Keert het daglicht terug

Elisabeth - 5 - 11 - 2008

6 opmerkingen:

  1. Prachtig gedicht heb je geschreven.Wat heb je heel goed gezegd. Daar ben ik wel stil van. Ik vind je foto zo mooie roos om te zien. Fijne avond. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi elizabeth, en precies zo is het ...
    hoe donker het soms ook lijkt, het licht komt altijd terug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lichtpuntje ... mooi omschreven.
    Er is meer licht dan door het raam kan schijnen.
    Je moet trachten dit vast te houden. Mvg, Kay ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooit zo donker of het wordt weer licht.

    Wat een mooi gedicht Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw wat mooi zege!!!
    Is dit een van je eigen gedichten?

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk is dit gedicht van mij Helma ,mijn naam en de datum staan er onder
      Groetjes Elisabeth

      Verwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...