dinsdag 2 oktober 2018

Mijn Blognaam - She

Actueel natuurlijk dat Charles Aznavour overleden is en ik had gister mijn blog geplaatst maar oww wat ben ik soms een muts dus weg blog .Met alle respect voor de zanger ,dit vind ik zelf een van de mooiste songs van hem .Het filmpje en de muziek maken dat ik toch mijn blognaam terug zet naar She ,En ja ja ik weet dat ik veranderlijk ben maar de blognaam van nu vind ik eigenlijk helemaal niets ! Als ik de eerste foto van Mikki zie in het filmpje moet ik nog steeds slikken zo'n hoopje ellende lag daar en nu is het Queen Mikki geworden en vreselijk verwende eigenwijze turbo truttebol en wat zijn we stapel op haar
Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Had het blog wel even ontmoet maar voelde mij even niet zo erg goed. Ik dacht ik ga later wel even terug maar zo snel als het kwam verdween het dus ook weer vlug. Een spreekwoord zegt niet voor niets dat de mens is als het weer, dus dan veranderd een blognaam wellicht ook vanzelf weer. Maar ik dacht altijd als jij je naam veranderd dit ook moet doorgeven aan het team die deze site heeft gemaakt. Want anders is het toch ??? dat je in de zoekresultaten men jou wat kwijt raakt. Groetjes Tine en fijne avi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach Tine ik heb al meerdere blogs en blognamen in de afgelopen 11 jaar gehad.Niemand hoeft mij te zoeken want wie mij volgt en de Updates krijgt komt hier gewoon weer terecht .En doorgeven aan het Team ,welk Team bedoel je ? je Blognaam veranderen is zo eenvoudig en dat hoef je niet te melden !

      Verwijderen
    2. Tine de Jong10/03/2018

      Goedemorgen Elisabeth, Dank je wel voor je reactie. Vriendin Catherine waar ik ook blog samen mee doet (De natuurwebsite) had dit mij ooit eens verteld. Zij had het blog toen opgegeven bij die blogcatalogus of zo. Ik had eerst een andere naam maar kreeg bericht dat deze al bestond dus toen maar deze genomen die ik nu heb. Weet hier niet zoveel van hoor. Geen verstand van. Als er iets is waar ik bericht van ontvang dan laat ik dit Catherine altijd doen Ik blog en dat is voor mij voldoende. Wens je mooie dag vandaag. Groetjes, Tine

      Verwijderen
  2. Elk dier verdient een leven als queen. Ze geven zoveel, kunnen je zo blij maken.
    Ik pas heel goed op hoor wat rat en Sofietje betreft. Zij kan niet bij hem in de buurt komen en ze ziet hem wel maar reageert daar niet eens op, ze dnekt vast dat het gewoon en cavia erbij is. liefs en welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet dat zanger is overleden is. Leeftijd was mooi gehaald. Het was goede zanger. Mooie muziek heb je daar. Leuke poes heb je daar. She is voor jou nieuwe blog naam. Lekker makkelijk. En vooral kort. Keertje weer anders je blog naam. Fijne dag. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.
    PS: Zie de laatste deel bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) je mag doen wat je wilt elisabeth het is jouw blog,
    ohhh wat fijn dat ze zo'n heerlijk leven heeft hé, dat zou je elk dieren wensen
    als ik het in m'n macht had deed ik het ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk filmpje, met recht een Queen!
    Verwennen mag:)

    She een goede blognaam Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een mooie blognaam. Past echt bij je.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bleef gewoon met je mooie nieuwe naam in mijn Feed staan.
    Een loflied op Mikki!
    Wat kun je toch houden van je poes; wij zijn ook gek op onze twee poezenkinderen :-)
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...