maandag 1 oktober 2018

Welkom Oktober

                                              Wat gaat de tijd toch snel ,alweer Oktober

                        En als het dan toch Herfst is maak ik er gewoon een dolle boel van
                                  Elk jaar komt er wel wat Herfst spul bij dus ook dit jaar

Op zoek geweest om Kaboutertjes te vinden ,nope !

                      En toen keek ik in de etalage van onze bloemen winkel hier en ja hoor !    

'S Avonds heel veel kaarsjes aan en ik geniet volop 

En ach de lamp ook maar gezellig gemaakt .Nee minimaliseren is niet aan mij besteed 
                                      Ik wens jullie een fijne week.Liefs Elisabeth

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi om te zien. Dit maak je heel gezellig in huis. Ik heb ook paar weken in wc versierd met herfst. Staat gezellig. Leuk gedaan Elisabeth. Knap gedaan. En vooral schattig! Fijne dag verder.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.🍁🍁🍁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier een herfstgeur, hachee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk wat is dat toch ook weer een gezellige tijd hé :-)
    lekker knus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit! Mooi. Daar geniet je echt van. Herfst is echt mijn jaargetijde.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Elisabeth.

    De herfst maakt het in huis altijd zo heerlijk knus, genieten.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...