woensdag 10 oktober 2018

Zo genoten


Eerst even zeggen dat dit ook weer een oude foto is van het mooie park vlakbij ons oude stekkie .Vanmiddag moest ik even de Medicijnkluis '' kraken'' bij de huisartsenpraktijk voor mijn medicatie en aangezien die vlakbij de mooie bossen en kinderboerderij ligt dus even heerlijk rond gefietst .Nee natuurlijk geen camera mee want even een fietstochtje maken was niet echt de bedoeling .Wat is het toch genieten ,al die prachtige herfst kleuren en al het moois wat we zien . Als het goed weer blijft gaan we weer even terug maar dan wel met onze camera's . Daarna even naar het tuincentrum om een kopje thee te drinken met wat lekkers erbij .De Kerstmarkt was nog niet klaar en dat verbaasde ons maar ach ! Nee de Kerstmarkt is nog even niet echt mijn ding en zeker niet als het zo lekker warm is want wat worden we verwend door de weergoden .Maar eerlijk is eerlijk ik heb wel weer een paar leuke ideetjes voor de kerst tijd opgedaan . Het was gewoon weer zo'n heerlijke dag en daar word ik blij van 
liefs Elisabeth 

12 opmerkingen:

  1. Deze park bij jou in de buurt ziet heel mooi uit. Prachtig foto van toen. Je hebt heerlijk rond gefietst. Het is mooi weer om te fietsen. Jammer nou dat je geen camera meegenomen heeft. Herfst kleuren moet ook genieten. Kleuren van bladeren kunnen mooi zijn.kerst??? kerst kun je wel leuk van maken. Ik denk even nu niet aan. Fijne avond gewenst.

    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.^・ꀾ・^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn lieverd dat je zo genoten hebt. Het is ook zo een bijzondere tijd met die warmte, het licht en de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is gewoon zo genieten he Elisabeth.
    Vandaag weer een zomer/herfstdag.

    Dus maak er ook vandaag weer een mooie dag van!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cadeautjes,deze dagen met die herfstkleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha dat vind ik fijn om te lezen, dat is genieten met hoofdletter, de kleuren het weer..
    zalig toch :-) ik geniet me ook suf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel fijn voor jou. Zoals ze hier zeggen: goed dat ge uw draai weer vindt. En ja de herfst is een mooi seizoen. Laat komen wat komt, aan kerst denken we nog even niet. Groetjes en het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi park is daar bij jou in de omgeving en nu met Herfstzon is het ook heerlijk fietsen of wandeling om te genieten van de nieuwe kleuren die ons allen worden gegeven. Geniet samen maar heerlijk van deze momenten. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een warm, gezellig en genotvol Weekend en dank voor uw comments.
    Ik vind dit concept op mijn blog wel fijn om doen. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer te laat. Je hebt het logje weggehaald. Ik heb het vanmiddag gelezen. Maar kan nu pas reageren. Een heftige dag vandaag.
    Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Ik denk aan je. Altijd.

    Liefs en een dikke knuffel, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je lieverd voor je lieve woorden ,ook die van eerder ,ik ben zo moe van alles op dit moment .En ik heb geen zin in commentaar dat ik te negatief schrijf.
      Liefs xxx

      Verwijderen
  10. Deze foto is al heel erg mooi Elisabeth en gelukkig bleven we nog een aantal dagen mooi weer houden. Nu gaan we na morgen (lees zondag 21 oktober) toch echt de herfst in.
    Mooi hé zijn die herfstkleuren :-)
    Lieve groetjes, helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...