woensdag 3 oktober 2018

Ogen

Vandaag een afspraak bij de oogarts omdat ik behoorlijk last had van mijn rechteroog .Het gevoel alsof er een lens op mijn oog zit in plaats van  in mijn oog .Iemand van jullie ooit wel een van die Harde Contactlenzen gedragen ? nou geloof me dat is geen feest en dit gevoel leek er op . En dan dat vervelende schrijnende gevoel en de hoofdpijn die ik vaak heb net boven mijn oog maakte me soms best wat ongerust dus toch maar eens een afspraak gemaakt .Ik kan weer opgelucht ademhalen ,de lenzen zitten goed het netvlies zit goed mijn zicht is nog steeds helemaal goed en ook de oogdruk is prima .Ik heb een lange en duidelijke uitleg gekregen over het hoe en waarom er bepaalde dingen gebeuren die ik zie en voel .Wel heb ik heel erg droge ogen en nu oogdruppels voorgeschreven .Hopelijk werken deze beter dan degene die ik eerst gebruikte .En anders ga ik gewoon weer terug want mijn zicht is erg goed en wat is het een mooie man want ja het oog wil ook wat toch ? haha grapje
Liefs Elisabeth 

5 opmerkingen:

  1. Onze broer heeft vroeger ook contact lenzen gedragen. Heel veel probleem gehad. Daarna nooit meer. Gewoon bril gaan dragen. Vreselijk dat bij jou zo gevoel dat je op oog harde lens erop zit. Rot gevoel is dit. Je krijgt het oogdruppels. Zou maar toch maar terug gaan waar jij geholpen bent. Leuke grapje maakt jij. Haha.....Fijne avond.

    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja veel sterkte ermee met je ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, sterkte. Het is waardeloos om iets aan je ogen te hebben, maar gelukkig viel dat mee. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Droge ogen kunnen best veel klachten geven.
    Gelukkig was alles goed, logisch dat je je zorgen maakte.
    Mijn ogen geven ook geregeld problemen, sta ook onder regelmatige controle gelukkig.
    Maar een mooie oogarts is nooit weg :-)
    Hartelijke groeten, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...