zondag 2 april 2017

24 uur per dag

Ja zeker bijna 24 uur per dag in dezelfde ruimte en ik had het echt niet kunnen bedenken dat ik zou trekken .Dit kan dus ook als het niet anders kan en zonder problemen .Eigenlijk heb ik normaal gesproken ruimte nodig en een plek voor mezelf om even alleen te zijn.In dit huis is dat niet echt mogelijk maar heeft de man boven zijn eigen plek .Nu even niet en is hij elke dag beneden en de nachten in de huiskamer .En het is gewoon goed gezellig en vertrouwd en dat is dus een fijn gevoel .We kijken uit naar de operatie maar zijn beiden ook best wel bezorgd .Hopelijk geen complicaties ,geen bloedingen of ontstekeningen .Het is vermoeiend voor ons beiden maar we gaan ervoor .Maar mijn hemel wat ben ik moe na al deze weken en het ergste is de machteloosheid die ik dan voel .Ik kan niets alleen maar zorgen en dat doe ik zo goed als ik kan .

3 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat voor een operatie gaat het worden dan dat het zo lang duurt voor het gaat gebeuren. En ja spannend is dat natuurlijk altijd.
    En met je ogen nu alles weer goed of moet ook dat nog gebeuren?
    Alles went haha ook een man in je kamer...jullie maken er beide wel wat van...maar samen in de tuin werken of er ffkes op uit is toch wel fijner...sterkte met al wat nog komen gaat
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prostaat operatie .Hij kan sinds 8 weken niet meer zelf plassen dus heeft een catheter .Pff wat een ellende al die weken ,kan er wel een boek over schrijven.Bloedingen pijn koorts blaaskrampen verstopte catheters noem maar op alles komt voorbij .Eigenlijk moet je met zo'n ding alles kunnen doen maar hij niet dus ,zit in de pechhoek helaas .Ik kan geen huisartsenpost of Meander ziekenhuis meer zien zo onderhand .Nu hopen dat er na de operatie geen bloedingen of ontstekingen komen .Ben uitgeteld zo langzamerhand ,en straatarm van alle taxi kosten pff. Mijn staar operaties heb ik uitgesteld ,eerst voor mijn Dochter nu voor mijn man .Zal blij zijn als dit alles achter de rug is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat geloof ik graag...duurt ook wel lang allemaal
    De pech heeft die dus al gehad gaat de operatie vast vlotter verlopen. Hoop het voor jullie dat er snel verbetering komt.
    Balen als je weet dat het ook anders kan. Maar helaas zeg dat wel.
    Sterkte voor beide

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...