woensdag 12 april 2017

Citaat

Afbeeldingsresultaat voor spreuken over opruimen

10 opmerkingen:

  1. mijn vorige reacties
    nog steeds in moderatie :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelezen daarna beantwoord en na een tijdje weer verwijderd .Geen zin in gekissebis meer .Wel erg goed voor de kijkcijfers haha .Je bent welkom om te lezen en anders wie niet komen wil is vrij van gaan zeggen we altijd hier .
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh nooit beseft dat het zo opgevat kon worden ,dat ik Karel op wilde ruimen van mijn blog .Ik bedoelde gewoon de reacties die ik verwijderd heb .Maar ben nu wel klaar met uitleggen pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hi Elisabeth
    dus je las de reacties , en gaf reactie terug
    dan is er iets mis , want ik krijg geen bericht van en nieuw blog en ook niet van reactie op reactie en dan zie ik nadien ook mijn reacties niet meer , want die zijn weg gehaald pppfffttt
    ik zie mijn reacties niet geplaatst worden en als er dan geen bericht komt van een reactie er op , ga ik niet kijken of het is geplaatst
    ja jij had last van nare lui met hun reacties , ik durf van mij zelf te zeggen dat ik daar niet toe behoor
    en als ik bericht krijg van een nieuw blog , of reactie hier op , kom ik graag bij je buurten , denk dat je postzegel tuintje al wat in bloei staat
    zo ook deze rustige dag loopt naar het einde
    hoop dat ook jij een rustige dag had
    ik zal zo een lekkere kliek opbakken en zeg dan ook alvast smakelijk
    en een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vreemd dat er niets doorkwam wat reacties betreft maar ze waren er wel van twee kanten en misschien ben ik wat feller dan anders omdat ik hondsmoe ben door alles wat er hier thuis gebeurd is de laatste maanden.Ja Karel ik heb zeker veel nare en ook gemene reacties gehad en zeker op heel persoonlijke berichten ,daarom nogmaals heb ik moderatie ingeschakeld.Mijn dag rustig ? tja best wel zolang het goed gaat met mijn man ,ik ben totaal op na alle ellende met zijn gezondheid maar het gaat de goede kant op nu na zijn operatie en we zijn blij daarmee .Mijn tuintje is niet erg mooi nu omdat ik er niets of weinig aan doe ,maar ik heb gelukkig wel wat kleur in de paar manden en bakken .Later komt het tuingevoel weer wel.Ik kom ook wel weer bij je kijken en reageren en wens je een fijne avond

      Verwijderen
    2. ook dit kwam niet door
      begrijp dat het met je man niet goed gaat
      wens jullie sterkte , en natuurlijk beterschap
      slaap wel groet

      Verwijderen
  6. Beetje vervroegd het blogje...anders kwam ik in de knoop met pasen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed van jou dat je daar nog aan denkt...blogje staat er al 2 dagen...Pasen staat voor de deur...die laten we dus maar binnen
    Fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...