zaterdag 8 april 2017

Dag lieve Breezer


Ik ben niet bij je afscheid geweest helaas ,ik kon het gewoon even niet .Maar wat heb ik veel lieve mooie herinneringen aan je .Elk bezoek bij de dierenarts ben ik wel bij je geweest van het begin tot bijna het einde en wat genoot ik als je boos was op je vrouwtje en je gewoon lekker tegen mij aan kroop of zelfs vaak onder mijn jas wegdook ,we moesten er vaak om lachen je vrouwtje de dierenarts en ik .Zelfs Eva de lieve dierenarts miste deze katten Oma  want ik was er altijd bij als je je prik kreeg of weer een echo .Je was zo mooi lief en zo'n prachtige statige vent ,je wist gewoon hoe mooi je was .Ik zal je missen als ik snoepjes uitdeel aan je maatjes .Geef Speedy Nicky en Bammie maar een kopje daarboven van mij want ook die lieverds mis ik nog zo vaak .
Dag lieverd

1 opmerking:

  1. Je was er niet bij maar de herrinnering blijft aan al die keren dat je er wel bij was...
    Altijd verdrietig afscheid nemen van een huisdier.
    Sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...