maandag 24 april 2017

En de zon gaat weer schijnen .

Mooie blogtitel .Net nu ik ga schrijven verdwijnt de zon weer even haha .Vannacht zomaar zeker 5 uur aan een stuk door geslapen en dat is zo veel voor mij ,daar ben ik blij mee.Vanochtend heeft de man weer even mijn kaak bekeken en gelukkig trekt de rode plek weer weg.Wat heb ik lopen balen de afgelopen week ,rood en pijnlijk dus ik dacht daar gaan we weer .Ik had het gevoel dat alle behandelingen en vooral die ellendige pijn voor niets waren geweest .Nu ben ik weer geruster ,het is waarschijnlijk toch irritatie geweest omdat ik in stress constant mijn kaken hard op elkaar klem .Als ik naar buiten kijk zie ik de eerste Clematis bloeien en de planten in de potten en manden doen het prima die hebben de nachtvorst keurig overleefd .Wel ben ik wat minder ''hebberig'' geweest en staat er minder dan andere jaren .De tuin doen heb ik nog niet echt energie voor ,maar hopelijk word het binnenkort wat zonniger en warmer kunnen de man en ik samen wat rommelen .Al moet hij nog wel opletten en niet echt zwaar werk doen .Nu proberen de nare tijd achter ons te laten en te genieten van wat er nu is .En het zonnetje is alweer terug inmiddels
Liefs Elisabeth

6 opmerkingen:

  1. Hoi Elisabeth
    Fijn hè dat je weer zonniger vooruit kan kijken.
    En die tuin komt wel weer als jullie buiten willen zitten.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja voorzichtig proberen wat was achter ons te laten ,kijken wat er wel allemaal goed is .Hopelijk volgende week mooi weer en dan heel voorzichtig wat buiten rommelen .Komt goed

      Verwijderen
  2. Ja klopt, goed gelezen...
    Zus is met haar laatste loodjes bezig en dat is best zwaar.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja op de een of andere manier vind ik meer over katten dan honden en dat is toch meer mijn ding.
    Maar de katten doen het ook goed in de blogjes
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat zeker lukken want alle kleinkinderen weer bij elkaar.
    Marijn is morgen pas jarig maar ze vieren het vandaag.
    Anne Lacht en zelfs tegen ons hihi
    Groetjes en geniet deze mooie dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het mag van mij sowieso wel wat warmer worden want het is gewoon hartstikke koud!!!! Ik schrok even van je reactie toen ik over je kaak las maar gelukkig gaat het weer de goede kant op. Je hebt daar nu wel ellende genoeg van gehad. Moet er niet aan denken dat je dit weer zou krijgen brrrr.......

    Leuke foto van deze helleboris.

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...