zondag 30 april 2017

De kunst van het weglaten

Blogs vol worden er geschreven en het is tot een kunst verheven zo ongeveer .Consuminderen Ontspullen wat is iedereen er toch mee bezig .Niks geen leuke dingen voor je huis ,niks mooie kaarsjes en andere leuke dingen. Ook kleding moet minimaal zijn 3 setjes is wel genoeg .Twee dekbedovertrekken is genoeg en 6 grote handdoeken in de kast want meer hebben we niet nodig . En vooral ook geen lekkere luchtjes douche gels of dergelijke kopen ,Joh je zou er toch eens van kunnen genieten dan heb je waarschijnlijk een probleem heb je een Burnout ben je zwaar overspannen of heel diep ongelukkig .Ik ga nu direct al mijn spullen doorspitten en van alles naar de kringloop brengen of in de vuilnisbak mieteren en dan word ik hopelijk wel heel erg blij en gelukkig .Of mijn man dat word na alles wat die leuke spullen gekost hebben is een andere vraag ! Ook heb ik voorgesteld om te gaan leven van 50 euro per week ,ja is echt een uitdaging maar werd hier door de man helaas niet goedgekeurd .En ik heb toch echt voorgesteld om zevenblad brandnetels en paardenbloemenblad te gaan scoren in de berm ,lekker gezond en heul erg goedkoop ,katten en honden pies word gratis meegeleverd ! Maar goed iedere zijn ding ,word je er gelukkig van gewoon doen !! Maar ik krijg het gevoel dat we gewoon niet meer blij mogen zijn met de dingen die we leuk vinden .

2 opmerkingen:

  1. Jawel hoor wil je ruimen doe je dat wil je dat niet ook goed haha...zelf heb ik weinig wensen maar de spullen die ik heb koester ik ;)
    Was genieten vandaag zowiezo van het heerlijke weertje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ruim wanneer ik dat wil en ik hou spullen als ik dat wil hihi... Wat een ander vind dat is niet belangrijk toch. Jezelf kunnen zijn is belangrijk en dat laten we ons door andere niet opleggen Elisabeth ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    PS Ik was even niet op de pc door die akelige rug maar dat gaat goed komen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...