woensdag 5 april 2017

Houd het dan nooit op

Na acht ellendige weken is de man vandaag geopereerd . Alles is prima verlopen en hij heeft weer praatjes voor 10 .Alhoewel ,vanavond best wel weer vervelende pijn Ik griezel van wat ik zie ,een bloederig drama brrr.Morgen gaan ze de blaas spoelingen stoppen en als dat goed gaat word de Catheter vrijdag eruit gehaald en is het afwachten of hij zelf weer zal kunnen plassen ,best spannend allemaal.Dochter heeft alweer bijna een week pijn en volgens de huisarts is het mogelijk dat ze toch weer galstenen heeft ! In Jan is haar galblaas verwijderd maar ze voelt zich zo beroerd .Weer onderzoeken dus .En dan gaat/wil ze morgen Breezer in laten slapen want hij is nu echt op de stoere mooie lieverd .Vanmorgen om kwart voor 5 al wakker dus ik ben uitgeteld want ik ben al 3 keer in het ziekenhuis geweest vandaag .Moe en verdrietig ook wel en ik vraag me af houd het dan nooit op .Nee 2017 word niet mijn jaar ben ik bang voor BAH

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat de operatie in ieder goed verlopen is...kan het herstel beginnen. En dan ook nog eens je dochter in de lappenmand.
    Ja en afscheid nemen van breezer, weet ik wel zeker dat je dat niet in de kouwe kleren gaat zitten. En wanneer kom je toe aan jezelf...beterschap voor allen en denk een beetje aan jezelf.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig is de man weer thuis nu en het gaat tot nu toe prima .Nu hopen dat het met Dochter ook mee zal gaan vallen ,nog even afwachten .Met Breezer ging het al een week niet goed meer ,maar ze heeft het uitgesteld en vanavond gaat hij echt inslapen pfff .Toch heeft hij nog bijna 28 maanden geleefd met kanker en dat ging echt heel goed dankzij de Prednison injecties elke 6 weken maar hij is nu echt ''op'' en dan kan het niet anders .Nu hopen dat er een beetje rust gaat komen want daar ben ik/zijn we wel aan toe .

      Verwijderen
  2. Kan me voorstellen dat het even slikken is...maja poezen kom je overal tegen. Zijn ook leuke dieren ;)
    Ja als het op is dan moet je de knoop doorhakken. Nog langer wachten is dan een lijdensweg. Hadden wij ook met onze labrador...tegen beter weten in hoop je dat het beter zal gaan en die was bijna 17.

    Aha nu ga je hem terugpakken voor de 1 aprilmop of alleen maar verwennen? Fijn weekend ondanks het afscheid
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...