dinsdag 12 september 2017

48 jaar Samen

48 jaar geleden ,een heel erg mooie en warme dag ,ik denk zeker zo'n 25 graden .Als ik de foto's  zie moet ik weer even glimlachen ,zo jong waren we nog 18 en nog net geen 21.Mijn bruidsboeket was zo mooi met de zachtgele rozen en lelietjes van Dalen en mijn trouw japon ligt nog altijd op zolder .Tja Lelietjes van Dalen in mijn bruidsboeket in September hoe verzin je het want na ongeveer een uur of twee hingen ze slap en ook mijn heel lange haar voor deze dag in de krul ging na een aantal uren toch wat uitzakken helaas ,maar gelukkig werden de foto's erg mooi en hadden we een prachtig feest die avond.Wat waren we gelukkig en dat zijn we nog altijd ,de stormen doorstaan en nog altijd zo blij met elkaar .



Liefs Elisabeth

P s de foto's zijn niet erg duidelijk helaas 

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met 48 jarige huwelijk. Mooie tijd bij elkaar. Prachtig foto's van je vroeger. Het ziet foto's goed uit.WAt heb je mooie trouwjurk. Schattig!! Genieten met de elkaar.
    Fijne dag.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd samen, ik kwam via Yova eens op jou blog terecht. En je foto's zijn helemaal niet slecht. Wens dat jullie nog lang bij elkander mogen blijven. Dat wilde ik even op je blogje schrijven. In november zijn wij 41 jaar getrouwd dus hebben nog even wat te gaan, maar jullie feestje staat nu even bovenaan. Wens jullie samen een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje helemaal gemist...wat was je een mooi bruidje
    Van Harte Gefeliciteerd...48 jaar pffft
    Wij in dec 42 jaar getrouwd en 45 jaar bij elkaar.
    Tegenwoordig zijn dat toch uitzonderingen haha
    Hoop dat jullie er een gezellige dag van gemaakt hebben saampjes...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om te lezen dat jullie nog altijd gelukkig en blij zijn met elkaar.
    Wat een prachtig bruidspaar!

    Nog heel veel geluk samen!
    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...