zaterdag 2 september 2017

Stil


Tja ik ben een erg saaie blogster geworden .Zo weinig te melden hier .Ooit toen ik begon te bloggen liep mijn hoofd over want ik wilde zoveel schrijven en vertellen en dat deed ik dan ook . Nu deel ik al heel lang niet alles meer en zijn er maar een paar mensen die weten wat er speelt in mijn leven en dat is prima . De foto's zijn uit 2008 en wat heb ik nog vaak heimwee naar mijn oude huis en omgeving en dat lijkt maar niet over te gaan . Nog altijd kan ik zo'n verdriet voelen over alles wat ik mis en soms kan het me zo overvallen Was ik toen gelukkig ,ja best wel en in elk geval voelde ik me veel beter dan nu . Ik ben een beetje stil van binnen en in mijn hart .
Liefs Elisabeth




6 opmerkingen:

  1. ha die Elisabeth
    mooie foto's van zo te zien een mooi parkje , vol met mooie herinneringen , ja als je het daar goed had en je ook goed voelde , voel je nu een gemis , en dat zal denk ik ook wel blijven , geeft ook niet
    en dat je wat stil bent van binnen , wie weet brengt het de rust in je leven welk je nodig hebt
    je hebt het naar de zin zo samen met je mannetje en je kleine tuintje , geniet er maar van

    ik doe alles mak an met die arm en schouder , die wijkjes lopen ook
    ik heb het ook nooit koud hihi en dat ondergoed is dan ook niet hier in huis hoor
    nee hier was geen regen , zonnig de gehele dag , heerlijk weer , en wat september ons zal brengen , we zullen het zien
    nee hoor die spinnetjes deed ik niet speciaal voor jou of voor Nellie , maar dacht wel ff terug aan vorige week hohoho
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zo erg dat je toen vroeger gelukkig was geweest. Nu wat minder gelukkig. Och Elisabeth ik weet dat voor jou moeilijk is. Je bent stil van binnen. Lekker genieten met je omheen. Lekker wandelen met je manlief. Herfst foto's heb je mooie foto's gemaakt. Je ziet overal bladeren vallen op de grond. Lieve Elisabeth ik wens jullie beide fijne zondag.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry. ❀ ❀ ❀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leven in het verleden, dat mag je een plek geven enaf en toe bovenhalen maar genieten in het hier en nu...samen

    Ha heb ik nooit last van gehad alles willen delen...hou het wel bij mijn blogjes en in de reacties leer je me veel beter kennen toch?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een paar prachtige foto's Elisabeth en wij hebben hebben ook wel een beetje hetzelfde gemeen. Soms is dan van je afschrijven heerlijk en zeker als er mensen zijn die het begrijpen. Ik kan me wel voorstellen dat je soms heimwee hebt naar weleer.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herinneringen en heimwee mag je koesteren in het hart en soms is stilte ook goed om je gedachten wat tot rust te brengen. Maar het is zoals Helma al schreef het van je af schrijven kan je innerlijke wat sterkte geven. Geniet van de mooie dagen samen, dat doe ik nu ook nu mijn man met pensioen gaat vanaf morgen. En als het weer mee werkt en mijn lichaam dan gaan we als het weer eens wat aardiger is ook de natuur in want daar voel ik mij thuis en vind hier altijd rust. Je foto's zijn heel kleurrijk en ik wens voor jou dat je ook kleur mag ontvangen in je leven. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms kan je zomaar een gevoel van weemoed overvallen Elisabeth over wat was.
    Ik hoop dat je de warme en mooie dingen kan koesteren en meedragen naar nu.

    Lieve groet en ik vind het fijn om je blogjes te lezen.
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...