maandag 4 september 2017

Nou ja dat is dus ff balen

Nou leuk hoor .Fietsen gingen we vandaag ,ja dat hadden we gisteren al besloten en ik keek er naar uit lekker de bossen in . Beide batterijen van de camera opgeladen en de fietsen startklaar ,zelfs mijn stomme mobieltje in de tas want je weet maar nooit . Nou ik weet het wel nu ,lekker balen want mijn darmen sloegen dus fijn op hol .Niks de bossen in maar in de buurt van de badkamer blijven  en juist nu het zulk prachtig weer is .Tsssss heb ik weer !!

10 opmerkingen:

  1. Ja plannen voor morgen vallen soms in het water. In jou geval wc...balen.
    Volgende keer maar meteen de fiets op stappen...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of een nachtje afzien en de medicatie die dit soms veroorzaakt niet nemen .Maar goed dat ik niet direct op de fiets gestapt ben vandaag whahaha

      Verwijderen
  2. Geen fietsen gedaan. Wat jammer nou. Wat naar dat je darmen op hol sloeg. Dat is zeker heel vervelend voor jou.Je hebt wel geluk dat je niet ging fietsen. Hopelijk gaat wat beter met je. Misschien vandaag fietsen? We krijgen slecht weer. Nu nog niet. Sterkte met je. Zonnebloem heb je mooie foto gemaakt. Deze is wel apart om te zien.

    Fijne dag.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Akelig om nachtmerries te hebben, gelukkig geen last van.
    Manlief wel dus ik ook een beetje hihi
    En nu is het vakantie...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die Elisabeth
    ik hoop dat de darmen weer rustig zijn en je een goede nachtrust krijgt , en dus ook niet zo ik las schreeuwend wakker wordt pppffftt

    ja Nellie ff pleite staat gelijk aan nog stiller hier op blogspot , het is zo het is , ik ga gewoon door hoor , vooral WP doet het nog goed :)
    ja beide ppsjes mogen er zijn
    je hebt gelijk zij die niet de moeite nemen om ff langs te komen , weg doen , ik hen er ook al vele weg gedaan , wel jammer , maar het is zo
    wens jullie een gezonde nachtrust
    lieve groet , karel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi
    Hoezo stiller whahahaha Moet toch ergens mijn dag mee vullen. ;)
    Als het goed loopt hier op de laptop even van profiteren
    Ja je kan wel zeggen dat wij heter zitten haha
    25 graden en geen wind vandaag. Maar heerlijk in de schaduw...groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei oei oei..... wat is dit nou toch ontzettend jammer Elisabeth! Wil je en ga je eindelijk weer even lekker er op uit en dan heb je dit met je darmen!! Gaat het inmiddels nu weer wat lekkerder?
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha die Elisabeth
    ik was ff met een dun zonnetje naar de suup , als het zo de komende dagen blijft hebben we nog geluk :)
    ja er is nog veel mis in de wereld :(
    maar je kon ook ff genieten van die prachtige vogels
    klopt als je lekker warm binnen zit laat de regen maar kletteren hihi
    ik zo de tv op de Belg voor een helse bergrit in de Vuelta
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We genieten volop en vooral van de rust en het lekkere eten hier..als ik niet oplet rollen ze me straks zo de berg af..
    Nee hoor zorg ik zelf wel voor dat ik gewoon blijf lopen.
    Een wandeling van 3 tot 5 km iedere avond zorgt er wel voor dat we in beweging blijven. We moeten er wel wat voor doen om de (leuke)restaurantjes te vinden, maar al 2 avonden gelukt...weg van de drukte ;)en dan lekker blijven hangen tot bedtijd.
    Op het einde van de dag boodschapjes doen voor ontbijt en wat we verder nodig hebben... en heel veel in de ruststand met een boek in de schaduw. Meer hebben we niet nodig voor onze rust. Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is soms helemaal niet fijn als darmen gaan opspelen. Weet er alles van. Is bij meestal ook wel zo als ik weer eens heeft een mooi plan. Soms kunnen darmen me echt vervelen. Moet ook altijd opletten wat ik eet of wil drinken , want ja dan is het ook zo dat er weer wat naar mij gaat winken. Maar de zonnebloem die staat bij jou wel supermooi in je tuin. Mooie foto hoor, die verdiend van mij een pluim.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...