zaterdag 9 september 2017

En daar is ze weer

Nu worden heel langzaam de nachten wat kouder en wat ik al verwacht had gebeurd dan ook .Ik hoor getrippel van kleine kattenpootjes op de vloer en met een klein miauw geluidje springt ze op mijn bed . En dan doet ze wat ik van haar gewent ben ze gaat gewoon lekker weer op haar plekje liggen , uhh boven op mij dus en nee niet altijd erg comfortabel maar o zo gezellig ,ja ik heb haar gemist in de nachten mijn lieve kleine wijffie .Tevreden vallen we samen in slaap.
Liefs Elisabeth 

4 opmerkingen:

  1. Ik had vandaag jas aan. Ik vond ook frisser word. Leuk dat je poes bij jou op bed komt. Dat is goed teken als bij jou komt trippelen. Mooie poes om te zien.
    Gelukkig schijn bij ons.

    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief ;)
    Maar ik zou de deur dichtmaken of terugsturen naar haar eigen plek
    zondaggroetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ,jij moet er niet aan denken zo'n haarbal in je bed !

      Verwijderen
  3. Gezellig, knus Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...